-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Motor Forum Oslo AS:
Operativ Salgsleder Nybil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Nissans digre NV400 nærmer seg
Den store kassebilen NV400 kommer etter alt å dømme på markedet i løpet av året.

NV400 er som rapportert tidligere et samarbeidsprosjekt med Opel og Renault.
De største forskjellene fra de øvrige variantene er derfor først og fremst utvendig kosmetikk.
Det visuelle inntrykket er formet av Nissan Design Europe og sjefdesigner Atsushi Maeda. Og det Maeda har fått anledning til å spille på, er panser, grill og frontlykter
- Panserlinjen er vesentlig høyere enn på søsterbilene, opplyser Maeda i en pressemelding fra engelske Nissan.
Ikke skrekkelig mye altså, men antagelig nok til at trofaste Nissan-kunder lengter etter bilen som fyller tomrommet over den forholdsvis lille NV 200.
NV400 ble første gang - og uhyre diskret - lansert på IAA i Hannover i september i fjor. Nå ventes det at den kommer på veien i England mot slutten av 2011 - og kanskje Norge også?
Les hhv. test og prøvekjøring av søstrene her:
Og les om to av de andre hardeste nye konkurrentene her