-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
Dansker misfornøyd med norske regler
Danske organisasjoner varsler at de vil kontakte norske myndigheter for å få harmonisert Norges kabotasjepraksis med resten av Europa.

I følge nettsiden til danske Lastbil Magasinet er det den næringspolitiske organisasjonen DI Transport og arbeidsgiver-organisasjonen ATL i Danmark som nå kritiserer Norge for å være bakstreverske på kabotasjeområdet.
Reaksjonen kommer i kjølvannet av flere saker der danske transportvirksomheter er stoppet med mistanke om ulovlig kabotasje i Norge (bildet er fra Anneberg-aksjonen tidligere i år)
Rune Noack i DI Transport sier til Lastbil Magasinet at det er ”uhensiktmessig for danske transportvirksomheter at Norge har vært trege med å innføre EUs regler, og kanskje heller ikke har planer om å innføre det fullstendig”.
Noack viser spesielt til muligheten som skal eksistere ellers i Europa for å kunne kjøre tom bil inn i et land (Norge), for så å kjøre en såkalt transittur i landet.
- Derfor vil vi nå fremme spørsmålet for norske myndigheter, opplyser Noack til Lastbil Magasinet.
Bransjedirektør Anne Windfeldt Trolle i danske ATL er på sin side opptatt av at det skal være enhetlige konkurransevilkår i EU og Norden.