-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Ganddal:
Nybilselger
-
Bavaria Norge:
Salgsleder
-
Møller Bil Lillehammer:
Kundemottak/takserer
-
Møller Bil Oslo Vest:
Servicemarkedssjef
-
Toyota Bilia:
Servicemarkedssjef, Toyota Seljord
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Dansker misfornøyd med norske regler
Danske organisasjoner varsler at de vil kontakte norske myndigheter for å få harmonisert Norges kabotasjepraksis med resten av Europa.

I følge nettsiden til danske Lastbil Magasinet er det den næringspolitiske organisasjonen DI Transport og arbeidsgiver-organisasjonen ATL i Danmark som nå kritiserer Norge for å være bakstreverske på kabotasjeområdet.
Reaksjonen kommer i kjølvannet av flere saker der danske transportvirksomheter er stoppet med mistanke om ulovlig kabotasje i Norge (bildet er fra Anneberg-aksjonen tidligere i år)
Rune Noack i DI Transport sier til Lastbil Magasinet at det er ”uhensiktmessig for danske transportvirksomheter at Norge har vært trege med å innføre EUs regler, og kanskje heller ikke har planer om å innføre det fullstendig”.
Noack viser spesielt til muligheten som skal eksistere ellers i Europa for å kunne kjøre tom bil inn i et land (Norge), for så å kjøre en såkalt transittur i landet.
- Derfor vil vi nå fremme spørsmålet for norske myndigheter, opplyser Noack til Lastbil Magasinet.
Bransjedirektør Anne Windfeldt Trolle i danske ATL er på sin side opptatt av at det skal være enhetlige konkurransevilkår i EU og Norden.