-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
MyCar:
Innkjøper
Dansker misfornøyd med norske regler
Danske organisasjoner varsler at de vil kontakte norske myndigheter for å få harmonisert Norges kabotasjepraksis med resten av Europa.
I følge nettsiden til danske Lastbil Magasinet er det den næringspolitiske organisasjonen DI Transport og arbeidsgiver-organisasjonen ATL i Danmark som nå kritiserer Norge for å være bakstreverske på kabotasjeområdet.
Reaksjonen kommer i kjølvannet av flere saker der danske transportvirksomheter er stoppet med mistanke om ulovlig kabotasje i Norge (bildet er fra Anneberg-aksjonen tidligere i år)
Rune Noack i DI Transport sier til Lastbil Magasinet at det er ”uhensiktmessig for danske transportvirksomheter at Norge har vært trege med å innføre EUs regler, og kanskje heller ikke har planer om å innføre det fullstendig”.
Noack viser spesielt til muligheten som skal eksistere ellers i Europa for å kunne kjøre tom bil inn i et land (Norge), for så å kjøre en såkalt transittur i landet.
- Derfor vil vi nå fremme spørsmålet for norske myndigheter, opplyser Noack til Lastbil Magasinet.
Bransjedirektør Anne Windfeldt Trolle i danske ATL er på sin side opptatt av at det skal være enhetlige konkurransevilkår i EU og Norden.