img
noalt noalt noalt noalt noalt noalt noalt
img
img
img
img
img
img

Forsiden  |  Varebil  |  Lastebil  |  Buss  |  Næringsliv  |  Brukte yrkesbiler  |  Linker  |  Innkjøpsguiden  |  Bok/Kalender  |  Abonnement  

 
Til artikkelBildeoversikt
Kanskje ikke så lett å se her, men instrumentene viser at bilen vi sitter i er i ferd med å hekte seg på bilen foran med en digital krok.  
6 / 22 >
pic

 
Her er bilene sammenkoblet, og den vi sitter i kjører i prinsippet av seg selv og følger ledebilens mønster til punkt og prikke, men av juridiske grunner må sjåføren holde hendene på rattet.  
7 / 22 >
pic

 
Knappen for sammenkobling sitter på rattet. Når sjåføren i bil nummer to trykker på denne, får fører i bilen foran spørsmål om han vil la bilen bak hekte seg på og kan akseptere eller avvise.  
8 / 22 >
pic

 
Alexander Adler fortalte om Transport Solutions, en ny konsulenttjeneste fra MAN hvor de bistår kunder med analyser og kalkyler i overgangen fra kjøretøy med forbrenningsmotor til elektriske kjøretøy.  
9 / 22 >
pic

 
Manfred Resch i MAN Digital Services prøvde å forklare forskjellen på VW Truck & Bus-plattformen RIO og MANs egne tjenester. Dette skal vi komme tilbake til på YrkesBil.no.  
10 / 22 >
pic
 
Flere bilder >

Til artikkelBildeoversikt