-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
VW-Nytte i rekord-minus
233 mill. Euro baklengs er ny rekord for nyttebil-avdelingen til Volkswagen. Dette er første driftstapet for denne delen av konsernet på åtte år, og gjør selvfølgelig ikke fremtidsvyene for gruppen spesielt mye lysere. Men Brasil går glimrende.

Det er endel konflikt-tall i 2003-resultatene for nyttebilavdelingen til VW. For eksempel klarte de å øke omsetningen til 4,55 milliarder Euro, det er 1,2% opp, på tross av at antall biler falt med nesten 5 prosent til 224.975.
Det ble også sagt at man investerte 675 millioner Euro i fjor, som basis for gode og stigende resultater i fremtiden men det ble allikevel ikke sagt noe konkret om 2004-utsiktene for denne delen av virksomheten. Det langsiktige målet står imidlertid fast: en fordobling av omsetningen og et positivt resultat på 500 Euro, i år 2007.
Årets høye tap (i 2002 tjente man 164 millioner) tilskrives først og fremst kostnadene ved utvikling og introduksjon av tre nye modeller og tilhørende restrukturering av anleggene – som det heter.
Både Multivan, Caddy og Transporter var nye i fjor og det er litt skummelt at omsetningen av Transporter (både den gamle T4 og den nye T5) sank med hele 6,5 prosent, til 132.000 enheter. Fabrikken kaller imidlertid dette akseptabelt i et overgangsår.
Positivt er det imidlertid i Brasil, der man fremstiller helt egne, og tildels meget større modeller av både last og buss. Disse modellene solgte man 29.000 av – det er en fremgang på nesten 20%