-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Høvik
-
Bilia X:
Delelageransvarlig, Xpeng Lørenskog
-
Bilia X:
Regionsjef, Servicemarked Bilia X
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Ganddal:
Nybilselger
-
Bavaria Norge:
Salgsleder
-
Møller Bil Lillehammer:
Kundemottak/takserer
-
Møller Bil Oslo Vest:
Servicemarkedssjef
-
Toyota Bilia:
Servicemarkedssjef, Toyota Seljord
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
VW-Nytte i rekord-minus
233 mill. Euro baklengs er ny rekord for nyttebil-avdelingen til Volkswagen. Dette er første driftstapet for denne delen av konsernet på åtte år, og gjør selvfølgelig ikke fremtidsvyene for gruppen spesielt mye lysere. Men Brasil går glimrende.

Det er endel konflikt-tall i 2003-resultatene for nyttebilavdelingen til VW. For eksempel klarte de å øke omsetningen til 4,55 milliarder Euro, det er 1,2% opp, på tross av at antall biler falt med nesten 5 prosent til 224.975.
Det ble også sagt at man investerte 675 millioner Euro i fjor, som basis for gode og stigende resultater i fremtiden men det ble allikevel ikke sagt noe konkret om 2004-utsiktene for denne delen av virksomheten. Det langsiktige målet står imidlertid fast: en fordobling av omsetningen og et positivt resultat på 500 Euro, i år 2007.
Årets høye tap (i 2002 tjente man 164 millioner) tilskrives først og fremst kostnadene ved utvikling og introduksjon av tre nye modeller og tilhørende restrukturering av anleggene – som det heter.
Både Multivan, Caddy og Transporter var nye i fjor og det er litt skummelt at omsetningen av Transporter (både den gamle T4 og den nye T5) sank med hele 6,5 prosent, til 132.000 enheter. Fabrikken kaller imidlertid dette akseptabelt i et overgangsår.
Positivt er det imidlertid i Brasil, der man fremstiller helt egne, og tildels meget større modeller av både last og buss. Disse modellene solgte man 29.000 av – det er en fremgang på nesten 20%