-
Møller Bil Hamar:
Nybilselger
-
Møller Bil Hamar:
Salgstrainee/Juniorselger
-
Møller Bil Oslo Vest:
Bilmekaniker
-
Harald A. Møller AS:
Teknisk instruktør
-
Enger & Hedlund AS:
Key Account Manager
-
Porsche Center Son:
Avdelingsleder skadeverksted
-
Motor-Trade AS:
Salgssjef
-
Bilia Norge AS:
Resepsjonssjef
-
Møller Bil Trondheim:
Salgskonsulent nybil Audi
-
RøhneSelmer AS:
Operativ Salgsleder
-
Bilia Norge AS:
Konserncontroller
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Car-O-liner Norge AS:
Operational Manager
-
Axess Logistics AS:
Key Account Manager - Transport og Logistikk
-
Møller Bil Kokstad:
Produksjonsleder
-
Møller Bil Bryn:
Kundefrontmedarbeider
-
Møller Bil Kalbakken:
Nyttekjøretøyselger
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Stjørdal:
Servicemarkedssjef
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Kundeansvarlig
-
DRIVE Mobility AS:
Leder salg og support
-
Werksta Bergen Fana:
Bilmekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Servicerådgiver
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilmekaniker og PKK kontrollør
-
Werksta Bergen Fana:
Bilskadereparatør
-
Werksta Bergen Fana:
Billakkerer
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Werksta Kristiansand:
Bilskadereparatør
-
Toyota Sarpsborg og Halden:
Salgskonsulent
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Hjulutrustningsarbeider/ mekaniker
-
Namdal Bilskade AS:
Bilskadereparatør
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Skreddersydd fra BYD
I Mexico har BYD inngått et uvanlig samarbeid med en stor kunde. De har utviklet egen elektrisk lastebil for Coca-Cola.
Det vil si, i Mexico er det FEMSA som er kunden. Bryggeri fra 1890 – etter hvert nasjonens største. Ble Coca-eier i Mexico og har etterhvert utviklet seg til et stort holdingselskap, også med logistikk-forgreninger. I dag er det Mexicos femte største selskap.
I et samarbeid med bilprodusenten som startet allerede i 2021, har BYD utviklet en ny batterielektrisk lastebil spesielt tilpasset FEMSAs egne krav. Prototypen skal gjennom en åtte måneders testfase som startet i oktober.
Hurtiglading var et av kravene. Batteriene på den nye kan lades på 1,5 - 2 timer og lasteområdet er så fleksibelt at det kan gis en konfigurasjon på 8, 10 eller 12 paller. Lastkapasiteten er 14 paller slik at det er en sikkerhetsmargin etter FEMSA sin standard.
Coca-Cola (og FEMSA) har ambisiøse mål om reduksjon i karbonavtrykket. 50 prosent ned innen 2030 sier de.
BYD markerer seg stadig tydeligere i Sør-Amerika. De har seks anlegg i Mexico og planlegger 50 innen neste års utgang.
Men det er ikke bare Mexico. Dobbel-dekker busser til Chiles hovedstad, Santiago, BYD Dolphin debuterte nylig i Bolivia og BYD Seal ble nylig den sjette batterielektriske bilen i Brasil.