-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Isuzu girer mot Amarok
Mens vi venter på neste års Amarok, pynter dagens Isuzu på fjærene. Men hva er egentlig nytt?

Importøren RSA i Drammen synes å gjøre en god jobb med stort sett alt de tar i, selv når man ser bakenfor det svulstige reklamespråket firmaet har gjort til sitt varemerke. Så også med Isuzu og pickup-en D-Max.
Siden norsk introduksjon i 2007 har bilen nemlig rukket å ta en fjerdedel av markedet sitt segment.
Dvs. klassen som befolkes av råtasser som Toyota Hilux, Nissan Navarra, Mitsubishi L200 og Isuzu D-Max, men også tvillingene Ford Ranger og Mazda BT50.
Nå – rettere sagt tidlig neste år - kommer imidlertid og som kjent VW tungt inn i dette segmentet med nye Amarok. Og VW har et uttalt mål om å regelrett kuppe segmentet.
Det kan selvsagt ikke konkurrentene stå rolig å se på, og første ute til å markere seg er Isuzu. I følge en pressemelding fra importøren kommer D-Max nå i oppgradert utgave.
Spørsmålet er bare, hva er nytt? I følge pressemeldingen har bilen nye detaljer utvendig og innvendig, men uten å spesifisere dette nærmere.
I tillegg opplyses om følgende spesifikasjoner:
- 3,0 Liter Common Rail Diesel Motor
- 3 tonn tilhengervekt
- 1 tonn nyttelast
- Kraftig dimensjonert 4WD system med lavgirserie
- Lave driftkostnader
Men det hadde da bilen vitterlig fra før av? Nå er bilen heldigvis tilgjengelig hos alle landets 80 Isuzu-forhandlere, slik at man kan se selv.
Er det noen som oppdager nyheter med nye D-Max jeg ikke har fått med her, så tips meg gjerne på email: haakon@bilforlaget.no