-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist

Rekordresultater fra de to største
Verdens to største lastebilfabrikker, Daimler Truck og Volvo Group, forteller begge om rekordresultater etter første kvartal.
Hos Volvo økte salget på alle forretningsområdene og på alle markedene.
Omsetningen på 131,4 milliarder svenske kroner er ny rekord for første kvartal.
Driftsresultatet økte med 5,7 milliarder til SEK 18,4 mrd. – det vil si en driftsmargin på 14 prosent. I fjor lå den på 12 prosent i samme periode.
De forteller også om en ordreinngang som økte med 32 prosent. Til sammen kom det inn 60.000 nye bestillinger i Q1.
Det har fått Volvo til å øke prognosene for enkelte markeder. De regner med 320.000 biler i Europa og like mange i Amerika i år. Vi skal ikke lenger tilbake enn til januar da de regnet med 300.000 på hver.
Også Mercedes Truck merker høyere etterspørsel og selv om kvartalsrapporten ikke offentliggjøres før i mai er det klart at de også går mot nye rekorder.
Det som er kjent til nå er et driftsresultat (EBIT) på 1,16 milliarder euro. Dette var en vekst på 78 prosent i en år-på-år sammenlikning og langt over de 976 milliardene analytikere hadde ventet.
Derved har Mercedes en driftsmargin på 8,8 prosent - opp fra 5,9 prosent i fjor.
Heller ikke Traton, som eier blant annet Scania, MAN og Navistar, er klare med kvartalsresulatene sine ennå.