-
Bruktbilselger
Møller Bil AS
-
Servicetekniker med salgsteft
Flex1one AS
-
Driftsansvarlig
Atracco Agder
-
Selger
Renault Trucks
-
Bilkontrollør
NAF Senter Sandvika
-
Direktør
Bilimportørenes Landsforening
-
Biltester
NAF Senter Mosjøen
-
Bilkontrollør
NAF Senter Levanger
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Romerike
-
Senterleder
NAF Senter Kongsberg
-
Kundemottaker
NAF Senter Oslo
-
Kundemottaker
NAF Senter Hamar
-
Dekkmontør/Hjulutruster
DekkCenteret Oslo AS
-
Bilselger brukt/pre-owned
Formula Automobile Norge AS
-
Delemedarbeider
Nellemann Machinery AS
-
Servicemarkedssjef
Nellemann Machinery AS
-
Tekniker Bentley
XPND Automotive AS
-
Mekaniker
NAF Senter Molde
-
Bilteknisk konsulent
NAF Senter Trondheim
-
Bilselger
Berg Auto AS
-
Bilmekaniker
Motorpool Handel AS
-
Delelagermedarbeider
Motorpool Handel AS
-
Servicetekniker
Preqas AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS

Rekordresultater fra de to største
Verdens to største lastebilfabrikker, Daimler Truck og Volvo Group, forteller begge om rekordresultater etter første kvartal.
Hos Volvo økte salget på alle forretningsområdene og på alle markedene.
Omsetningen på 131,4 milliarder svenske kroner er ny rekord for første kvartal.
Driftsresultatet økte med 5,7 milliarder til SEK 18,4 mrd. – det vil si en driftsmargin på 14 prosent. I fjor lå den på 12 prosent i samme periode.
De forteller også om en ordreinngang som økte med 32 prosent. Til sammen kom det inn 60.000 nye bestillinger i Q1.
Det har fått Volvo til å øke prognosene for enkelte markeder. De regner med 320.000 biler i Europa og like mange i Amerika i år. Vi skal ikke lenger tilbake enn til januar da de regnet med 300.000 på hver.
Også Mercedes Truck merker høyere etterspørsel og selv om kvartalsrapporten ikke offentliggjøres før i mai er det klart at de også går mot nye rekorder.
Det som er kjent til nå er et driftsresultat (EBIT) på 1,16 milliarder euro. Dette var en vekst på 78 prosent i en år-på-år sammenlikning og langt over de 976 milliardene analytikere hadde ventet.
Derved har Mercedes en driftsmargin på 8,8 prosent - opp fra 5,9 prosent i fjor.
Heller ikke Traton, som eier blant annet Scania, MAN og Navistar, er klare med kvartalsresulatene sine ennå.