-
Motor Forum Oslo AS:
Operativ Salgsleder Nybil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil

Rekordresultater fra de to største
Verdens to største lastebilfabrikker, Daimler Truck og Volvo Group, forteller begge om rekordresultater etter første kvartal.
Hos Volvo økte salget på alle forretningsområdene og på alle markedene.
Omsetningen på 131,4 milliarder svenske kroner er ny rekord for første kvartal.
Driftsresultatet økte med 5,7 milliarder til SEK 18,4 mrd. – det vil si en driftsmargin på 14 prosent. I fjor lå den på 12 prosent i samme periode.
De forteller også om en ordreinngang som økte med 32 prosent. Til sammen kom det inn 60.000 nye bestillinger i Q1.
Det har fått Volvo til å øke prognosene for enkelte markeder. De regner med 320.000 biler i Europa og like mange i Amerika i år. Vi skal ikke lenger tilbake enn til januar da de regnet med 300.000 på hver.
Også Mercedes Truck merker høyere etterspørsel og selv om kvartalsrapporten ikke offentliggjøres før i mai er det klart at de også går mot nye rekorder.
Det som er kjent til nå er et driftsresultat (EBIT) på 1,16 milliarder euro. Dette var en vekst på 78 prosent i en år-på-år sammenlikning og langt over de 976 milliardene analytikere hadde ventet.
Derved har Mercedes en driftsmargin på 8,8 prosent - opp fra 5,9 prosent i fjor.
Heller ikke Traton, som eier blant annet Scania, MAN og Navistar, er klare med kvartalsresulatene sine ennå.