-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling

Rekordresultater fra de to største
Verdens to største lastebilfabrikker, Daimler Truck og Volvo Group, forteller begge om rekordresultater etter første kvartal.
Hos Volvo økte salget på alle forretningsområdene og på alle markedene.
Omsetningen på 131,4 milliarder svenske kroner er ny rekord for første kvartal.
Driftsresultatet økte med 5,7 milliarder til SEK 18,4 mrd. – det vil si en driftsmargin på 14 prosent. I fjor lå den på 12 prosent i samme periode.
De forteller også om en ordreinngang som økte med 32 prosent. Til sammen kom det inn 60.000 nye bestillinger i Q1.
Det har fått Volvo til å øke prognosene for enkelte markeder. De regner med 320.000 biler i Europa og like mange i Amerika i år. Vi skal ikke lenger tilbake enn til januar da de regnet med 300.000 på hver.
Også Mercedes Truck merker høyere etterspørsel og selv om kvartalsrapporten ikke offentliggjøres før i mai er det klart at de også går mot nye rekorder.
Det som er kjent til nå er et driftsresultat (EBIT) på 1,16 milliarder euro. Dette var en vekst på 78 prosent i en år-på-år sammenlikning og langt over de 976 milliardene analytikere hadde ventet.
Derved har Mercedes en driftsmargin på 8,8 prosent - opp fra 5,9 prosent i fjor.
Heller ikke Traton, som eier blant annet Scania, MAN og Navistar, er klare med kvartalsresulatene sine ennå.