-
Motor Forum Ålesund:
Ettermarkedsleder
-
Møller Bil Asker og Bærum:
Bruktbilselger
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Utvider dekksortimentet for varebiler
Goodyear lanserer 12 nye dimensjoner beregnet for lette nyttekjøretøy.
Det er dekktypene EfficientGrip Cargo 2 og UltraGrip Cargo som skal få flere tilgjengelige dimensjoner, både til sommer- og vintermarkedet.
Goodyear viser til en egen intern prognose, basert på Europool-data for Europa, ikke inkludert Tyrkia og Russland, som viser at Premium-dekkmarkedet for lette kommersielle kjøretøyer forventes også å vokse med 4,2 prosent innen 2028.
Produsenten opplyser i pressemeldingen at deres dekk velges som originalutstyr til flere produsenter av lette kommersielle kjøretøyer.
Nylig valgte Volkswagen Goodyear som dekkleverandør til ID.Buzz og ID.Buzz Cargo på utvalgte dimensjoner.
Fra før leveres Mercedes Sprinter og EQV med de nyeste Goodyear-dekkene som originalutstyr for alle årstider.
- Vi tror markedet for lette kommersielle kjøretøyer vil fortsette å vokse gjennom dette tiåret, så Goodyear fortsetter å fornye seg med dedikerte teknologier for dette spesifikke segmentet. Ved å bruke Premium-dekk som gir pålitelighet og holdbarhet kan flåtene oppnå kostnadsbesparinger med redusert nedetid, uttaler Sonia Leneveu. Hun er Director Marketing Consumer Europe hos Goodyear