-
Nardo Bil AS:
Chief Operating Officer
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Møller Bil Rud:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Takserer
-
Møller Bil Bruktbilsenter Hvam:
Salgssjef/Plassjef
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Lakkleder/lakkerer
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Møller Bil Hamar:
Nybilselger
-
Møller Bil Hamar:
Salgstrainee/Juniorselger
-
Møller Bil Oslo Vest:
Bilmekaniker
-
Enger & Hedlund AS:
Key Account Manager
-
Porsche Center Son:
Avdelingsleder skadeverksted
-
Motor-Trade AS:
Salgssjef
-
Bilia Norge AS:
Resepsjonssjef
-
RøhneSelmer AS:
Operativ Salgsleder
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Kundeansvarlig
-
DRIVE Mobility AS:
Leder salg og support
-
Werksta Bergen Fana:
Bilmekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Servicerådgiver
-
Werksta Bergen Fana:
Bilskadereparatør
-
Werksta Bergen Fana:
Billakkerer
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Werksta Kristiansand:
Bilskadereparatør
-
Toyota Sarpsborg og Halden:
Salgskonsulent
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Tung nyhet med liten sprut
Michelin lanserer i disse dager et nytt lastebildekk som er utstyrt med en såkalt antisprutdeflektor. Denne skal redusere vannsprut fra dekket betydelig i regnvær ved at vannet kanaliseres gjennom en sirkelrund ribbe i dekkets skulder. Konseptet kalles Anti-Splash
Løsningen ble opprinnelig oppfunnet, utviklet og patentert av Michelins forskningsteam til flyindustrien for å hindre vannsprut mot jetmotorer. Nå blir altså teknologien overført til bildekk som et bidrag til bedret sikt ved for eksempel forbikjøringer, og dermed til bedre trafikksikkerhet.
Det nye dekket (385/55 R 22.5 XFA 2 Energy) har lavere profil enn nåværende markedsstandard, diameteren er 66 mm mindre. Dermed kan også transportvolumet økes med opptil 4 kubikkmeter ved å senke lasteplaten. Forakselen får også en større lastekapasitet, fra 7,5 tonn med 315/70 R 22,5-dekk til 9 tonn med den nye typen.