-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Høvik
-
Bilia X:
Delelageransvarlig, Xpeng Lørenskog
-
Bilia X:
Regionsjef, Servicemarked Bilia X
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Ganddal:
Nybilselger
-
Bavaria Norge:
Salgsleder
-
Møller Bil Lillehammer:
Kundemottak/takserer
-
Møller Bil Oslo Vest:
Servicemarkedssjef
-
Toyota Bilia:
Servicemarkedssjef, Toyota Seljord
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Tung nyhet med liten sprut
Michelin lanserer i disse dager et nytt lastebildekk som er utstyrt med en såkalt antisprutdeflektor. Denne skal redusere vannsprut fra dekket betydelig i regnvær ved at vannet kanaliseres gjennom en sirkelrund ribbe i dekkets skulder. Konseptet kalles Anti-Splash


Løsningen ble opprinnelig oppfunnet, utviklet og patentert av Michelins forskningsteam til flyindustrien for å hindre vannsprut mot jetmotorer. Nå blir altså teknologien overført til bildekk som et bidrag til bedret sikt ved for eksempel forbikjøringer, og dermed til bedre trafikksikkerhet.
Det nye dekket (385/55 R 22.5 XFA 2 Energy) har lavere profil enn nåværende markedsstandard, diameteren er 66 mm mindre. Dermed kan også transportvolumet økes med opptil 4 kubikkmeter ved å senke lasteplaten. Forakselen får også en større lastekapasitet, fra 7,5 tonn med 315/70 R 22,5-dekk til 9 tonn med den nye typen.