-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Maxus e-Deliver 3 med flere oppgraderinger
Automatisk klimaanlegg tipper vi mange har savnet i denne varebilmodellen. Nå kommer det og flere oppgraderinger.
Knappe to år etter el-varebilen Maxus e-Deliver 3 ble lansert for det norske markedet, kommer nå neste generasjon - og den skal allerede være på plass i Norge.
Maxus Norge bekrefter også at den nye elektriske varebilen kommer i chassis-utgave, med mulighet for spesialombygning til skap- eller planbil.
De svært begrensede mulighetene på det manuelle klimaanlegget for å stille inn et behagelig temperaturnivå i kupeen, var et av ankepunktene da YrkesBil prøvekjørte den utgående generasjonen ev e-Deliver 3.
Nå opplyser importøren at den nye utgaven kommer med automatisk klimaanlegg. Dette ser vi frem til å prøve ut.
Bilen leveres videre med 50,2 kWt batteripakke, og får nå Apple Carplay som skal sørge for underholdningen.
I tillegg kommer den med aluminiumsfelger som standard.
Andre generasjon er tilgjengelig i tre utstyrsvarianter: Tech+, Work og Work+.
Tech+ leveres med lukket varerom.
Work kommer med vindu i skillevegg og skyvedør, noe som gir ekstra god oversikt.
Toppmodellen Work+ kommer også med vindu i skillevegg og skyvedør, og leveres i tillegg med et «skreddersydd» Spacer-sett som ifølge importøren skal gi deg «ca. 75 millimeter bedre sittekomfort ved skulderhøyden».
Spesialtilpasset lasteluke i varerommet skal åpne for lasting av lengre materialer.
El-varebilen er tilgjengelig i to lengder - 4,8 og 6,3 m3.
Chassis-utgaven tilbys i samme lengde som 6,3m3-utgaven, med lengde på 5,145 meter.
-Vi er glade for å kunne tilby nok en variant av helelektriske spesialbiler i vårt sortiment. Dette er et segment det er svært få andre tilbydere, og vi mener vi fyller et etterlengtet behov ved at e-Deliver 3 også kommer i chassis-utgave. Vi har et godt samarbeid med flere lokale ombyggere som tilbyr skreddersydde løsninger, sier Bernhard Jahnsen, salgssjef i Maxus Norge.