PUSSET OPP: Utseendet er ikke mye forandret, men Maxus omtaler det som en ny generasjon når e-Deliver 3 nå får flere oppgraderinger.
PUSSET OPP: Utseendet er ikke mye forandret, men Maxus omtaler det som en ny generasjon når e-Deliver 3 nå får flere oppgraderinger.
PUSSET OPP: Utseendet er ikke mye forandret, men Maxus omtaler det som en ny generasjon når e-Deliver 3 nå får flere oppgraderinger.
PUSSET OPP: Utseendet er ikke mye forandret, men Maxus omtaler det som en ny generasjon når e-Deliver 3 nå får flere oppgraderinger.
PUSSET OPP: Utseendet er ikke mye forandret, men Maxus omtaler det som en ny generasjon når e-Deliver 3 nå får flere oppgraderinger.

Maxus e-Deliver 3 med flere oppgraderinger

Automatisk klimaanlegg tipper vi mange har savnet i denne varebilmodellen. Nå kommer det og flere oppgraderinger.

Knappe to år etter el-varebilen Maxus e-Deliver 3 ble lansert for det norske markedet, kommer nå neste generasjon - og den skal allerede være på plass i Norge.

Maxus Norge bekrefter også at den nye elektriske varebilen kommer i chassis-utgave, med mulighet for spesialombygning til skap- eller planbil.

De svært begrensede mulighetene på det manuelle klimaanlegget for å stille inn et behagelig temperaturnivå i kupeen, var et av ankepunktene da YrkesBil prøvekjørte den utgående generasjonen ev e-Deliver 3.

Nå opplyser importøren at den nye utgaven kommer med automatisk klimaanlegg. Dette ser vi frem til å prøve ut.

Bilen leveres videre med 50,2 kWt batteripakke, og får nå Apple Carplay som skal sørge for underholdningen.

I tillegg kommer den med aluminiumsfelger som standard.

Andre generasjon er tilgjengelig i tre utstyrsvarianter: Tech+, Work og Work+.

Tech+ leveres med lukket varerom.

Work kommer med vindu i skillevegg og skyvedør, noe som gir ekstra god oversikt.

Toppmodellen Work+ kommer også med vindu i skillevegg og skyvedør, og leveres i tillegg med et «skreddersydd» Spacer-sett som ifølge importøren skal gi deg «ca. 75 millimeter bedre sittekomfort ved skulderhøyden».

Spesialtilpasset lasteluke i varerommet skal åpne for lasting av lengre materialer.

El-varebilen er tilgjengelig i to lengder - 4,8 og 6,3 m3.

Chassis-utgaven tilbys i samme lengde som 6,3m3-utgaven, med lengde på 5,145 meter.

-Vi er glade for å kunne tilby nok en variant av helelektriske spesialbiler i vårt sortiment. Dette er et segment det er svært få andre tilbydere, og vi mener vi fyller et etterlengtet behov ved at e-Deliver 3 også kommer i chassis-utgave. Vi har et godt samarbeid med flere lokale ombyggere som tilbyr skreddersydde løsninger, sier Bernhard Jahnsen, salgssjef i Maxus Norge.

Powered by Labrador CMS