-
Salgssjef
Svalbard Auto AS:
-
Kunderådgiver logistikk
Svalbard Auto AS:
-
Mekaniker
Svalbard Auto AS:
-
Daglig leder
Mobile Asker AS
-
Operativ salgsansvarlig
Rental Group Mobility AS
-
Bilglassmontør Lørenskog og Ensjø
Cary Norway AS
-
Avdelingsleder Lørenskog
Cary Norway AS
-
Bilpleier- og Teknisk Klargjører
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilskadereparatør
Toyota Hønefoss AS
-
Marketing Communications Specialist
Mazda Motor Norge
-
Produktsjef
Rodin & Co AS
-
Leder forhandlersalg & Salgssjef
Sparebank 1 Finans Østlandet AS
-
Leder skadesenter
Albjerk Bil Drammen AS
-
Avdelingsleder Tromsø
NDI Norge
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Servicemarkedssjef
Bilia Norge AS
-
Avdelingsmedarbeider
NDS Group AS
-
MG-Salgssjef
Norwegian Mobility Group AS
-
Dele og tilbehørs konsulent
Norwegian Mobility Group AS
-
MG Serviceinspektør / Garantibehandler
Norwegian Mobility Group AS
-
Leder - marked
Bilforlaget AS:
-
Nyhetsredaktør/frontsjef
Bilforlaget AS
-
Serviceleder Bilskade
Gromstad Auto AS:
-
Regionleder
Norges Automobil Forbund
-
Bilkontrollør
NAF Senter Flesland
-
Selger
Egil Verne AS
-
Daglig leder
Bilbransjens Opplæringskontor AS, Bergen
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Røyken
-
Bilteknisk konsulent
NAF Senter Oslo
-
Servicemarkedssjef
Bertel O. Steen Ullevål AS
-
Tekniker
NDS Group AS
-
Teamleder Service
NDS Group AS
-
Servicetekniker
NDS Group AS
-
Salgskonsulent næring
Toyota Buskerud AS
-
Salgssjef
Toyota Buskerud AS
-
Lastebilmekaniker
Bertel O. Steen Lastebil og Buss AS
-
Teamleder
Toyota Romerike AS
-
Bilskadereparatør
Toyota Asker og Bærum AS
-
Kunderådgiver Logistikk
Toyota Asker og Bærum AS
-
Delelageransvarlig
AutoIn bilskadesenter AS
Maxus e-Deliver 3 med flere oppgraderinger
Automatisk klimaanlegg tipper vi mange har savnet i denne varebilmodellen. Nå kommer det og flere oppgraderinger.
Knappe to år etter el-varebilen Maxus e-Deliver 3 ble lansert for det norske markedet, kommer nå neste generasjon - og den skal allerede være på plass i Norge.
Maxus Norge bekrefter også at den nye elektriske varebilen kommer i chassis-utgave, med mulighet for spesialombygning til skap- eller planbil.
De svært begrensede mulighetene på det manuelle klimaanlegget for å stille inn et behagelig temperaturnivå i kupeen, var et av ankepunktene da YrkesBil prøvekjørte den utgående generasjonen ev e-Deliver 3.
Nå opplyser importøren at den nye utgaven kommer med automatisk klimaanlegg. Dette ser vi frem til å prøve ut.
Bilen leveres videre med 50,2 kWt batteripakke, og får nå Apple Carplay som skal sørge for underholdningen.
I tillegg kommer den med aluminiumsfelger som standard.
Andre generasjon er tilgjengelig i tre utstyrsvarianter: Tech+, Work og Work+.
Tech+ leveres med lukket varerom.
Work kommer med vindu i skillevegg og skyvedør, noe som gir ekstra god oversikt.
Toppmodellen Work+ kommer også med vindu i skillevegg og skyvedør, og leveres i tillegg med et «skreddersydd» Spacer-sett som ifølge importøren skal gi deg «ca. 75 millimeter bedre sittekomfort ved skulderhøyden».
Spesialtilpasset lasteluke i varerommet skal åpne for lasting av lengre materialer.
El-varebilen er tilgjengelig i to lengder - 4,8 og 6,3 m3.
Chassis-utgaven tilbys i samme lengde som 6,3m3-utgaven, med lengde på 5,145 meter.
-Vi er glade for å kunne tilby nok en variant av helelektriske spesialbiler i vårt sortiment. Dette er et segment det er svært få andre tilbydere, og vi mener vi fyller et etterlengtet behov ved at e-Deliver 3 også kommer i chassis-utgave. Vi har et godt samarbeid med flere lokale ombyggere som tilbyr skreddersydde løsninger, sier Bernhard Jahnsen, salgssjef i Maxus Norge.