-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer

Sånn går no dagan…..
Mercedes-Benz må åpenbart også jobbe for å få dagene til å gå. Nå har de bestemt seg for å sette baklengs rekord.
Selvfølgelig skal noe slikt skje under overvåking av Guinness – så kommer man kanskje i en bok også.
I følge Mercedes skjer dette for å henlede oppmerksomheten på temaer som er relevante for transportindustrien og samfunnet (når ble rygging SÅ relevant???), sånn som elektrifisering, trafikksikkerhet og sjåførene status.
Målet er at man skal hente en av disse merkelige rekordene tilbake til Tyskland. Visstnok er det nå en gjeldende rekord i rygging med semi på amerikansk landevei.
Den rekorden er på 89 kilometer og er satt med en dieselrig. Nå er målet 100 km, med en elektrisk eActros 600. Det hele skal skje den 4. juni, og som det mest bisarre oppi denne aktiviteten skal rekordkjøreturen avsluttes ved truck-konsernets nye dele-senter i Halberstadt.

Føreren er en offiser fra den tyske hæren som satte en slik rekord tidligere. I 2008 klarte han 64 km.
Anlegget skal åpnes offisielt noen dager etter at rekordbilen har rygget i mål og rekorden er godkjent av en irsk ølbrygger.
Symbolikken er underlig, skal delene fra det nye superlageret distribueres så effektivt som mulig over hele verden av lastebiler som rygger?
Mercedes-Benz Trucks har virkelig bygget opp til et skikkelig show rundt denne øvelsen så jeg er redd vi ikke kan unngå å få flere detaljer rundt denne øvelsen.
Men, for å si det sånn: jeg venter egentlig mer på Q1-rapporten. I fjor kom den ikke før den 3. mai, så kanskje vi må vente enda en uke?
