-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Røff liten pickup
Dette er nye Fiat Strada.

Lille, artige Strada har for tiden ingen konkurrenter i markedet, i hvert fall ikke i Norge.
Pickupen er samtidig Fiat Professionals nest best selgende bil på verdensbasis, etter Ducato. Nesten 130.000 stykker ble det solgt i fjor.
Nå kommer den i kraftig oppdatert utgave, og bilen som produseres i Brasil er allerede i salg i Italia.
I likhet med sin større konkurrenter kommer Strada nå i tre kabinstørrelser, Short cab, Adventure cab og Crew Cab – sistnevnte med fire seter er nytt (se bildekarusell - utrolig hva man får plass til med vidvinkel).
Bilen ha en 1,3-liters Multijet-motor (diesel) som yter 95 hester, opp 10 hester fra forrige utgave, og som med et forbruk på rundt en halvliter på milen er ganske hyggelig i pickupsammenheng.
Som liten, robust, men rimelig bil, kommer den ikke med firehjulsdrift, men for å avhjelpe et stykke på vei leveres den med elektronisk diffsperre (E-Locker).
Og ikke minst har den artig – om kanskje noe overdreven – instrumentrekke i midtkonsollen, som viser kompass, stigning og sideveis skråning.
Nye Strada er 4,4 meter lang og har nyttelast mellom 630 og 700 kilo avhengig av utgave. Med kort kabin er planet 169 x 130 centimeter, og bilen kan trekke tilhenger på 1000 kilo.
Når og om den kommer til Norge vet vi foreløpig ikke.