-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Storebrand:
Biltekniske konsulenter/takstmann
-
Werksta:
Verkstedleder
-
Møller Bil Orkdal:
Bruktbilsjef
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Røff liten pickup
Dette er nye Fiat Strada.

Lille, artige Strada har for tiden ingen konkurrenter i markedet, i hvert fall ikke i Norge.
Pickupen er samtidig Fiat Professionals nest best selgende bil på verdensbasis, etter Ducato. Nesten 130.000 stykker ble det solgt i fjor.
Nå kommer den i kraftig oppdatert utgave, og bilen som produseres i Brasil er allerede i salg i Italia.
I likhet med sin større konkurrenter kommer Strada nå i tre kabinstørrelser, Short cab, Adventure cab og Crew Cab – sistnevnte med fire seter er nytt (se bildekarusell - utrolig hva man får plass til med vidvinkel).
Bilen ha en 1,3-liters Multijet-motor (diesel) som yter 95 hester, opp 10 hester fra forrige utgave, og som med et forbruk på rundt en halvliter på milen er ganske hyggelig i pickupsammenheng.
Som liten, robust, men rimelig bil, kommer den ikke med firehjulsdrift, men for å avhjelpe et stykke på vei leveres den med elektronisk diffsperre (E-Locker).
Og ikke minst har den artig – om kanskje noe overdreven – instrumentrekke i midtkonsollen, som viser kompass, stigning og sideveis skråning.
Nye Strada er 4,4 meter lang og har nyttelast mellom 630 og 700 kilo avhengig av utgave. Med kort kabin er planet 169 x 130 centimeter, og bilen kan trekke tilhenger på 1000 kilo.
Når og om den kommer til Norge vet vi foreløpig ikke.