-
Bilmekaniker
NAF Senter Arendal
-
Salgssjef
Volmax AS
-
Mekaniker
Motor Forum AS Romerike
-
Avdelingsleder/Teknisk leder
Last og Tank AS
-
Selger
NDS-Group AS
-
Account Manager
Arval AS
-
Daglig leder
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Økonomi- og administrasjonsansvarlig
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Kundeansvarlig/Key Account Manager
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Bilskadereparatør
Bertel O. Steen Asker og Bærum AS
-
Mekaniker
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilberger
REDGO Norway AS avd Oslo
-
Salgskonsulent Næring
Toyota Romerike AS
-
Salgskonsulent
Porsche Center Son AS
-
Bilkontrollør
NAF senter Mastemyr
-
Innkjøpsansvarlig
Motor Part AS
-
Bilmekaniker
Sør Caravan AS
-
Mekaniker/tekniker
Birger N. Haug AS avd Asker og Bærum
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Gardermoen
-
Oppretter
Volmax
-
Bruktbilselger
Bertel O. Steen Vestfold AS
-
Næringsselger
RøhneSelmer AS
-
Digital innkjøper
Autoproff Norge AS
-
Digital selger
Autoproff Norge AS
-
Mekaniker
Birger N. Haug Oslo
-
Teamleder
Birger N. Haug Oslo
-
Takstmann
AutoIn bilskadesenter AS
Røff liten pickup
Dette er nye Fiat Strada.

Lille, artige Strada har for tiden ingen konkurrenter i markedet, i hvert fall ikke i Norge.
Pickupen er samtidig Fiat Professionals nest best selgende bil på verdensbasis, etter Ducato. Nesten 130.000 stykker ble det solgt i fjor.
Nå kommer den i kraftig oppdatert utgave, og bilen som produseres i Brasil er allerede i salg i Italia.
I likhet med sin større konkurrenter kommer Strada nå i tre kabinstørrelser, Short cab, Adventure cab og Crew Cab – sistnevnte med fire seter er nytt (se bildekarusell - utrolig hva man får plass til med vidvinkel).
Bilen ha en 1,3-liters Multijet-motor (diesel) som yter 95 hester, opp 10 hester fra forrige utgave, og som med et forbruk på rundt en halvliter på milen er ganske hyggelig i pickupsammenheng.
Som liten, robust, men rimelig bil, kommer den ikke med firehjulsdrift, men for å avhjelpe et stykke på vei leveres den med elektronisk diffsperre (E-Locker).
Og ikke minst har den artig – om kanskje noe overdreven – instrumentrekke i midtkonsollen, som viser kompass, stigning og sideveis skråning.
Nye Strada er 4,4 meter lang og har nyttelast mellom 630 og 700 kilo avhengig av utgave. Med kort kabin er planet 169 x 130 centimeter, og bilen kan trekke tilhenger på 1000 kilo.
Når og om den kommer til Norge vet vi foreløpig ikke.