-
Salgssjef
Volmax AS
-
Mekaniker
Motor Forum AS Romerike
-
Avdelingsleder/Teknisk leder
Last og Tank AS
-
Selger
NDS-Group AS
-
Account Manager
Arval AS
-
Daglig leder
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Økonomi- og administrasjonsansvarlig
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Kundeansvarlig/Key Account Manager
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Bilskadereparatør
Bertel O. Steen Asker og Bærum AS
-
Mekaniker
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilberger
REDGO Norway AS avd Oslo
-
Salgskonsulent Næring
Toyota Romerike AS
-
Salgskonsulent
Porsche Center Son AS
-
Bilkontrollør
NAF senter Mastemyr
-
Innkjøpsansvarlig
Motor Part AS
-
Bilmekaniker
Sør Caravan AS
-
Mekaniker/tekniker
Birger N. Haug AS avd Asker og Bærum
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Gardermoen
-
Oppretter
Volmax
-
Bruktbilselger
Bertel O. Steen Vestfold AS
-
Næringsselger
RøhneSelmer AS
-
Digital innkjøper
Autoproff Norge AS
-
Digital selger
Autoproff Norge AS
-
Mekaniker
Birger N. Haug Oslo
-
Teamleder
Birger N. Haug Oslo
-
Takstmann
AutoIn bilskadesenter AS

Ford i støtet
Det kommer neppe som noen overraskelse, men Ford melder nå at de kommer med flere elektriske varebiler.
E-Transit, som er basert på Transit-familiens største versjon, lanseres i Norge allerede i år.
I tillegg melder Ford nå at også nye Transit Custom kommer som helelektrisk fra 2023, og deretter følger nye Transit Courier som en helelektrisk variant i 2024.
Disse blir også tilgjengelig i helelektriske personbilutgaver, som flerbruksbilene Tourneo Custom og Tourneo Courier.
Dette er en del av programmet der Ford før utgangen av 2024 skal lansere totalt syv nye helelektriske person- og nyttekjøretøymodeller for det europeiske markedet.
Ford forventer å selge over 600.000 helelektriske biler i Europa før utgangen av 2026.
– Det er helt avgjørende for Ford å fortsette på veien mot en helelektrisk fremtid, sier toppsjefen i Ford Europa, Stuart Rowley.
Ford annonserte også nylig at det jobbes med ett nytt industriledende joint venture-selskap i Tyrkia. Dette skal etter planen bli en av de største fabrikkene for produksjon av batterier til elbiler i hele Europa.
Den storstilte elbilsatsingen er en del av Fords globale plan om for å redusere karbonutslippene vesentlig. Målet er at det innen 2035 skal være nullutslipp fra Fords bilsalg i Europa, og at alle selskapets fabrikker, distribusjon og leverandører da er karbonnøytrale.
– Det er gledelig å se den raske forandringen som skjer i Europa. Dette utfordrer hele bilindustrien til å utvikle bedre, mer miljøvennlige og mer teknologisk avanserte biler, sier toppsjef i Ford Motor Company, Jim Farley.