-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist

543 kilometer på en lading
Tysk transportselskap fikk mer rekkevidde ut av E-Way på en reell byrute, enn Iveco Bus gjorde på egen testbane.
Det var transportselskapet Verkerhrsbetriebe Bachstein, basert i Celle i Nedre Sachsen i Tyskland, som oppnådde det Iveco omtaler som en «rekordkjøring» i sommer.
Testen skjedde etter et initiativ fra Verkerhrsbetriebe Bachstein selv og gikk over to dager fra 5.30 om morgenen til 16.00 om ettermiddagen.
Det var blant annet snakk om skolekjøring.
Den 12 meter lange E-Way, utstyrt med en batteripakke på 335 kWh, fullførte 543 kilometer på en enkelt lading av batteriene.
Ifølge Iveco Bus er det hele sertifisert av TÜV Nord, og det var tre prosent gjenværende batterikapasitet ved avslutningen av testen. Forbruket endte på 0,61 kWh / km.
– Vi hadde allerede gjennomført en første test på vår egen testbane og oppnådde 527 kilometer på en enkelt lading. Vi er godt fornøyde med denne nye rekorden som er utført denne gang av en kunde under reelle kjøreforhold, sier Stéphane Espinasse, leder for Iveco Bus i en pressemelding.
Jan Behrendt, toppsjef i Verkerhrsbetriebe Bachstein, påpeker at det er sjåførene som kjører og administrerer kjøretøyet.
– Takket være kjøretøyets telematikk-løsninger vet de hele tiden hva de kan – og ikke kan – gjøre, uttaler han.