-
Salgssjef
Volmax AS
-
Mekaniker
Motor Forum AS Romerike
-
Avdelingsleder/Teknisk leder
Last og Tank AS
-
Selger
NDS-Group AS
-
Account Manager
Arval AS
-
Daglig leder
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Økonomi- og administrasjonsansvarlig
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Kundeansvarlig/Key Account Manager
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Bilskadereparatør
Bertel O. Steen Asker og Bærum AS
-
Mekaniker
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilberger
REDGO Norway AS avd Oslo
-
Salgskonsulent Næring
Toyota Romerike AS
-
Salgskonsulent
Porsche Center Son AS
-
Bilkontrollør
NAF senter Mastemyr
-
Innkjøpsansvarlig
Motor Part AS
-
Bilmekaniker
Sør Caravan AS
-
Mekaniker/tekniker
Birger N. Haug AS avd Asker og Bærum
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Gardermoen
-
Oppretter
Volmax
-
Bruktbilselger
Bertel O. Steen Vestfold AS
-
Næringsselger
RøhneSelmer AS
-
Digital innkjøper
Autoproff Norge AS
-
Digital selger
Autoproff Norge AS
-
Mekaniker
Birger N. Haug Oslo
-
Teamleder
Birger N. Haug Oslo
-
Takstmann
AutoIn bilskadesenter AS

543 kilometer på en lading
Tysk transportselskap fikk mer rekkevidde ut av E-Way på en reell byrute, enn Iveco Bus gjorde på egen testbane.
Det var transportselskapet Verkerhrsbetriebe Bachstein, basert i Celle i Nedre Sachsen i Tyskland, som oppnådde det Iveco omtaler som en «rekordkjøring» i sommer.
Testen skjedde etter et initiativ fra Verkerhrsbetriebe Bachstein selv og gikk over to dager fra 5.30 om morgenen til 16.00 om ettermiddagen.
Det var blant annet snakk om skolekjøring.
Den 12 meter lange E-Way, utstyrt med en batteripakke på 335 kWh, fullførte 543 kilometer på en enkelt lading av batteriene.
Ifølge Iveco Bus er det hele sertifisert av TÜV Nord, og det var tre prosent gjenværende batterikapasitet ved avslutningen av testen. Forbruket endte på 0,61 kWh / km.
– Vi hadde allerede gjennomført en første test på vår egen testbane og oppnådde 527 kilometer på en enkelt lading. Vi er godt fornøyde med denne nye rekorden som er utført denne gang av en kunde under reelle kjøreforhold, sier Stéphane Espinasse, leder for Iveco Bus i en pressemelding.
Jan Behrendt, toppsjef i Verkerhrsbetriebe Bachstein, påpeker at det er sjåførene som kjører og administrerer kjøretøyet.
– Takket være kjøretøyets telematikk-løsninger vet de hele tiden hva de kan – og ikke kan – gjøre, uttaler han.