-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Storebrand:
Biltekniske konsulenter/takstmann
-
Werksta:
Verkstedleder
-
Møller Bil Orkdal:
Bruktbilsjef
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist

543 kilometer på en lading
Tysk transportselskap fikk mer rekkevidde ut av E-Way på en reell byrute, enn Iveco Bus gjorde på egen testbane.
Det var transportselskapet Verkerhrsbetriebe Bachstein, basert i Celle i Nedre Sachsen i Tyskland, som oppnådde det Iveco omtaler som en «rekordkjøring» i sommer.
Testen skjedde etter et initiativ fra Verkerhrsbetriebe Bachstein selv og gikk over to dager fra 5.30 om morgenen til 16.00 om ettermiddagen.
Det var blant annet snakk om skolekjøring.
Den 12 meter lange E-Way, utstyrt med en batteripakke på 335 kWh, fullførte 543 kilometer på en enkelt lading av batteriene.
Ifølge Iveco Bus er det hele sertifisert av TÜV Nord, og det var tre prosent gjenværende batterikapasitet ved avslutningen av testen. Forbruket endte på 0,61 kWh / km.
– Vi hadde allerede gjennomført en første test på vår egen testbane og oppnådde 527 kilometer på en enkelt lading. Vi er godt fornøyde med denne nye rekorden som er utført denne gang av en kunde under reelle kjøreforhold, sier Stéphane Espinasse, leder for Iveco Bus i en pressemelding.
Jan Behrendt, toppsjef i Verkerhrsbetriebe Bachstein, påpeker at det er sjåførene som kjører og administrerer kjøretøyet.
– Takket være kjøretøyets telematikk-løsninger vet de hele tiden hva de kan – og ikke kan – gjøre, uttaler han.