-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Ganddal:
Nybilselger
-
Bavaria Norge:
Salgsleder
-
Møller Bil Lillehammer:
Kundemottak/takserer
-
Møller Bil Oslo Vest:
Servicemarkedssjef
-
Toyota Bilia:
Servicemarkedssjef, Toyota Seljord
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer

Godt nytt fra Tevva
Tevva, som vi har fortalt om noen ganger, sikret seg rett før jul og hentet inn 57 millioner dollars i sin siste finansieringsrunde.
De skal brukes til å løpe i gang produksjonen ved deres nye fabrikk i Thames Freeport, London, slik at de første kundebilene kan leveres etter sommerferien i år.
Det er to modeller som skal bygges. 7,5 tonns varebiler begge to. Den ene rent batterielektrisk og rekkevidde på 250 km. Den andre med en rekkevidde-forlenger der brenselceller hjelper til med ytterligere nesten 200 km.
En slik rekkeviddeforlenger vil gjøre at bilene fremdeles kan klasses som zero emission her hjemme. Oppskriften burde med andre ord passe bedre enn med en forbrenningsmotor om bord.
12 Euro-paller skal det bli plass til. Og den skal kunne ta mer enn 2 tonn. Chassiset er såpass robust (og fleksibelt) at man skal kunne montere en rekke forskjellige påbygg på bilen.
I England har UPS allerede 15 Tevva på prøve.
Fra den nye fabrikken regner de med å produsere ‘mange hundre’ biler i år, og for neste år er produksjonsmålet på 3.000 biler.