-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist

Godt nytt fra Tevva
Tevva, som vi har fortalt om noen ganger, sikret seg rett før jul og hentet inn 57 millioner dollars i sin siste finansieringsrunde.
De skal brukes til å løpe i gang produksjonen ved deres nye fabrikk i Thames Freeport, London, slik at de første kundebilene kan leveres etter sommerferien i år.
Det er to modeller som skal bygges. 7,5 tonns varebiler begge to. Den ene rent batterielektrisk og rekkevidde på 250 km. Den andre med en rekkevidde-forlenger der brenselceller hjelper til med ytterligere nesten 200 km.
En slik rekkeviddeforlenger vil gjøre at bilene fremdeles kan klasses som zero emission her hjemme. Oppskriften burde med andre ord passe bedre enn med en forbrenningsmotor om bord.
12 Euro-paller skal det bli plass til. Og den skal kunne ta mer enn 2 tonn. Chassiset er såpass robust (og fleksibelt) at man skal kunne montere en rekke forskjellige påbygg på bilen.
I England har UPS allerede 15 Tevva på prøve.
Fra den nye fabrikken regner de med å produsere ‘mange hundre’ biler i år, og for neste år er produksjonsmålet på 3.000 biler.