-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker

Godt nytt fra Tevva
Tevva, som vi har fortalt om noen ganger, sikret seg rett før jul og hentet inn 57 millioner dollars i sin siste finansieringsrunde.
De skal brukes til å løpe i gang produksjonen ved deres nye fabrikk i Thames Freeport, London, slik at de første kundebilene kan leveres etter sommerferien i år.
Det er to modeller som skal bygges. 7,5 tonns varebiler begge to. Den ene rent batterielektrisk og rekkevidde på 250 km. Den andre med en rekkevidde-forlenger der brenselceller hjelper til med ytterligere nesten 200 km.
En slik rekkeviddeforlenger vil gjøre at bilene fremdeles kan klasses som zero emission her hjemme. Oppskriften burde med andre ord passe bedre enn med en forbrenningsmotor om bord.
12 Euro-paller skal det bli plass til. Og den skal kunne ta mer enn 2 tonn. Chassiset er såpass robust (og fleksibelt) at man skal kunne montere en rekke forskjellige påbygg på bilen.
I England har UPS allerede 15 Tevva på prøve.
Fra den nye fabrikken regner de med å produsere ‘mange hundre’ biler i år, og for neste år er produksjonsmålet på 3.000 biler.