-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling

Godt nytt fra Tevva
Tevva, som vi har fortalt om noen ganger, sikret seg rett før jul og hentet inn 57 millioner dollars i sin siste finansieringsrunde.
De skal brukes til å løpe i gang produksjonen ved deres nye fabrikk i Thames Freeport, London, slik at de første kundebilene kan leveres etter sommerferien i år.
Det er to modeller som skal bygges. 7,5 tonns varebiler begge to. Den ene rent batterielektrisk og rekkevidde på 250 km. Den andre med en rekkevidde-forlenger der brenselceller hjelper til med ytterligere nesten 200 km.
En slik rekkeviddeforlenger vil gjøre at bilene fremdeles kan klasses som zero emission her hjemme. Oppskriften burde med andre ord passe bedre enn med en forbrenningsmotor om bord.
12 Euro-paller skal det bli plass til. Og den skal kunne ta mer enn 2 tonn. Chassiset er såpass robust (og fleksibelt) at man skal kunne montere en rekke forskjellige påbygg på bilen.
I England har UPS allerede 15 Tevva på prøve.
Fra den nye fabrikken regner de med å produsere ‘mange hundre’ biler i år, og for neste år er produksjonsmålet på 3.000 biler.