-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Sulland Bil Drammen:
Daglig Leder
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Godt nytt fra Tevva
Tevva, som vi har fortalt om noen ganger, sikret seg rett før jul og hentet inn 57 millioner dollars i sin siste finansieringsrunde.
De skal brukes til å løpe i gang produksjonen ved deres nye fabrikk i Thames Freeport, London, slik at de første kundebilene kan leveres etter sommerferien i år.
Det er to modeller som skal bygges. 7,5 tonns varebiler begge to. Den ene rent batterielektrisk og rekkevidde på 250 km. Den andre med en rekkevidde-forlenger der brenselceller hjelper til med ytterligere nesten 200 km.
En slik rekkeviddeforlenger vil gjøre at bilene fremdeles kan klasses som zero emission her hjemme. Oppskriften burde med andre ord passe bedre enn med en forbrenningsmotor om bord.
12 Euro-paller skal det bli plass til. Og den skal kunne ta mer enn 2 tonn. Chassiset er såpass robust (og fleksibelt) at man skal kunne montere en rekke forskjellige påbygg på bilen.
I England har UPS allerede 15 Tevva på prøve.
Fra den nye fabrikken regner de med å produsere ‘mange hundre’ biler i år, og for neste år er produksjonsmålet på 3.000 biler.