-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Engelsk eltruck jobber med Vattenfall
Tevva er navnet på en engelsk bedrift som jobber hardt med elektriske drivsystemer for tunge biler.

De har holdt på siden 2012 og etter en siste runde der de hentet 12,5 millioner dollar i frisk kapital er de klar til å begynne produksjon av biler over 7,5 tonn.
Det har allerede vært produsert en rekke pilot-modeller, blant annet to 12 tonnere, en av dem med fryseskap. Det er CEVA Logistics som kjører disse, fra den sentrale huben i Dartford inn til London sentrum.
Tevvas mobilløsninger er en vesentlig del av hele øko-kjeden for disse bilene – og nå kommer et annet element med nordisk vri inn i bildet.
Engelskmennene har tegnet en rammeavtale med svenske Vattenfall om utvikling av ladeinfrastrukturen.
Vattenfall jobber med ideen om Power-as-a-Service modell der brukerne ikke behøver tenke på kostbare installasjoner de skal investere i og eie og vedlikeholde.
Vattenfalls del av virksomheten er selvfølgelig at de sitter i den andre enden av et Power Purchase Agreement. Vattenfall var også med på utprøvingen av en "elektrisk vei" utenfor Stockholm i 2018.
Foreløpig er det bare snakk om strøm i forbindelse med Vattenfall-avtalen, selv om Tevva også jobber med brenselcelle-teknologi. Først og fremst som rekkeviddeforlengere for elbilene sine.
I dag har Vattenfall cirka 22.000 ladepunkter i blant annet Norge, og har tiår på tiår med erfaring i å drifte strømnett.
- Dette samarbeidet betyr ikke bare at vi kan tilby våre kunder all vår bilekspertise. Nå kan vi også hjelpe dem enda lenger på veien mot nullutslippsmålet på en måte de fleste vil kunne håndtere, sier Asher Bennett som er grunnlegger av og CEO i Tevva.