-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Lakkleder/lakkerer
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Møller Bil Hamar:
Nybilselger
-
Møller Bil Hamar:
Salgstrainee/Juniorselger
-
Møller Bil Oslo Vest:
Bilmekaniker
-
Harald A. Møller AS:
Teknisk instruktør
-
Enger & Hedlund AS:
Key Account Manager
-
Porsche Center Son:
Avdelingsleder skadeverksted
-
Motor-Trade AS:
Salgssjef
-
Bilia Norge AS:
Resepsjonssjef
-
Møller Bil Trondheim:
Salgskonsulent nybil Audi
-
RøhneSelmer AS:
Operativ Salgsleder
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Car-O-liner Norge AS:
Operational Manager
-
Møller Bil Kokstad:
Produksjonsleder
-
Møller Bil Bryn:
Kundefrontmedarbeider
-
Møller Bil Kalbakken:
Nyttekjøretøyselger
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Stjørdal:
Servicemarkedssjef
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Kundeansvarlig
-
DRIVE Mobility AS:
Leder salg og support
-
Werksta Bergen Fana:
Bilmekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Servicerådgiver
-
Werksta Bergen Fana:
Bilskadereparatør
-
Werksta Bergen Fana:
Billakkerer
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Werksta Kristiansand:
Bilskadereparatør
-
Toyota Sarpsborg og Halden:
Salgskonsulent
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Hjulutrustningsarbeider/ mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Store nyheter på gang fra Volvo
«Det er endringer i luften og vi har nyheter som vil gi ny energi til bransjen. Finn ut hva det er 29. januar», skriver Volvo Trucks.
Sammen med den noe kryptiske teksten Volvo Trucks nå deler i sosiale medier, følger noen bilder og en kort videosnutt som åpner for spekulasjoner: Der skimtes silhuetten av det som kan ligne en ny, nær garantert elektrisk og/eller hydrogendrevet, versjon av toppmodellen FH.
Men som sagt: Vi vet ikke.
Volvo-signatur
Samtidig levner bilder av en markert Volvo-grill og glimt av de gjenkjennelige signaturlysene vi kjenner fra dagens modellpalett, ingen tvil om at nyheten skal se ut som et umiskjennelig Volvo-produkt.
Det at silhuetten er omkranset av det som skal se ut som fartsvind eller luftstrømmer, en stor A og de kryptiske meldingene om at «det er endringer i luften» tyder på at vi skal få se et nytt design der aerodynamikk spiller en kanskje enda viktigere rolle enn tidligere.
Selv om aerodynamikk alltid har vært viktig med tanke på blant annet drivstofforbruk, er det viktigere enn noen gang når lastebilene skal elektrifiseres.
Det er betydelig rekkevidde å hente på å redusere luftmotstanden, særlig på regional- og langtransport der hastigheten er høyere enn ved lokal kjøring.
Hva med lading?
For alt vi vet har Volvo kanskje noen nyheter rundt lading på gang også.
Som du forstår vet vi egentlig ingen ting om hva som er på gang i Gøteborg.
Men vi får kanskje flere små drypp de kommende dagene opp mot lanseringen.
Spennende blir det i alle fall.