-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist

Store nyheter på gang fra Volvo
«Det er endringer i luften og vi har nyheter som vil gi ny energi til bransjen. Finn ut hva det er 29. januar», skriver Volvo Trucks.
Sammen med den noe kryptiske teksten Volvo Trucks nå deler i sosiale medier, følger noen bilder og en kort videosnutt som åpner for spekulasjoner: Der skimtes silhuetten av det som kan ligne en ny, nær garantert elektrisk og/eller hydrogendrevet, versjon av toppmodellen FH.
Men som sagt: Vi vet ikke.
Volvo-signatur
Samtidig levner bilder av en markert Volvo-grill og glimt av de gjenkjennelige signaturlysene vi kjenner fra dagens modellpalett, ingen tvil om at nyheten skal se ut som et umiskjennelig Volvo-produkt.

Det at silhuetten er omkranset av det som skal se ut som fartsvind eller luftstrømmer, en stor A og de kryptiske meldingene om at «det er endringer i luften» tyder på at vi skal få se et nytt design der aerodynamikk spiller en kanskje enda viktigere rolle enn tidligere.
Selv om aerodynamikk alltid har vært viktig med tanke på blant annet drivstofforbruk, er det viktigere enn noen gang når lastebilene skal elektrifiseres.
Det er betydelig rekkevidde å hente på å redusere luftmotstanden, særlig på regional- og langtransport der hastigheten er høyere enn ved lokal kjøring.
Hva med lading?
For alt vi vet har Volvo kanskje noen nyheter rundt lading på gang også.
Som du forstår vet vi egentlig ingen ting om hva som er på gang i Gøteborg.
Men vi får kanskje flere små drypp de kommende dagene opp mot lanseringen.
Spennende blir det i alle fall.
Les også:
-
Veøy bestiller 100 lastebiler fra Volvo
-
Volvo og Gjensidige sammen om ny forsikringsløsning for lastebiler
-
Mer samarbeid mellom Volvo og Daimler Truck: Skal bygge felles plattform
-
Ny funksjon: Oppdager punktering og tar over styringen
-
Volvos lastebiler tar i bruk velprøvd sikkerhetsteknologi fra bussverden