-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Sulland Bil Drammen:
Daglig Leder
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Baltikum-expressen
Ford bygger nå spesialutgaver av Transit, øremerket for spesielle oppgaver for spesielle kunder på spesielle markeder.
Det er åpenbart økningen i den internasjonale varetransporten med 3,5 tonns biler som har fått Ford til å introdusere en ganske spesiell Transit.
Det dreier seg om chassis med førerhus, der chassiset er forlenget til 4.522 mm akselavstand – den lengste på en forhjulsdrevet bil, ifølge Ford.
Førerhuset kan utstyres med en sove-pod, enten bak eller på taket.
Ford samarbeidet med et nettverk på nesten 200 påbyggere som alle vil være i stand til å bygge på et plan med kapell på denne nye modellen.
Ford sier at den vil kunne ta inntil 10 Europaller og har en «forventet» nyttelast på 950 kg.
Det er først og fremst i Polen, i Sentral-Europa og i Baltikum Ford ser et marked for slike biler.
- Forretningene blomstrer, sier Paul Bayes om de potensielle kundene. Han har ansvar for ombygging hos Ford Commercial Vehicles.
Han har allerede jobbet sammen med Carpol og Nadwozia Partner i Polen, som har bygget opp hver sin bil med de to forskjellige sleeper-mulighetene.
Ford minner om at 2,0 EcoBlue også kan fås i en høy-ytelse versjon, 160 hk og 390 Nm i stedet for 130 og 360. Og at man kan spesifisere en 95 liters tank, som gir større rekkevidde.
Modellen er også utstyrt med en rekke førerstøtte-systemer.
Dette er den første nye Transit-versjonen etter at de i fjor lanserte en 5 tonns utgave.
Også i fjor var Ford ledende varebilmerke i Europa. Det var sjette år på rad og endte med 87.139 Transiter på Euro20-markedene.