-
Hedin Performance Cars:
Servicemarkedsleder
-
Hedin Performance Cars:
Servicerådgiver
-
Hedin Performance Cars:
Delelagerekspeditør
-
Møller Bil Ensjø - Møller Bil Etterstad:
Bilmekanikere og fagteknikere
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Hjulutrustningsarbeider/ mekaniker
-
Møller Bil Gjøvik:
Fagtekniker
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Bilglassmontør
-
Møller Bil AS:
Bruktbilselger
-
Namdal Bilskade AS:
Bilskadereparatør
-
NAF Senter Bergen:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Trondheim:
Nyttekjøretøyselger
-
RSA BIL Trondheim:
Selger nybil BYD
-
Bauda AS:
Daglig leder
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
Team Verksted AS:
Varebilmekaniker og lastebilmekaniker
-
Tyretrust Norge AS:
Key Account Manager -Salgsansvarlig
-
Bilia Norge:
Bruktbilsjef, Hamar
-
Carstore:
Junior innkjøper
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Selger Mercedes-Benz nyttekjøretøy
-
Harald A. Møller AS:
Teknisk instruktør
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produkt og Handover Spesialist
-
Lexus Fredrikstad:
Salgskonsulent
-
MAN Truck & Bus:
Salgskonsulent Trucks
-
MAN Truck & Bus:
Key Account Manager
-
Motortechnik:
Kundemottaker og Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Porsche Center Oslo:
Selger nye Porsche
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Baltikum-expressen
Ford bygger nå spesialutgaver av Transit, øremerket for spesielle oppgaver for spesielle kunder på spesielle markeder.
Det er åpenbart økningen i den internasjonale varetransporten med 3,5 tonns biler som har fått Ford til å introdusere en ganske spesiell Transit.
Det dreier seg om chassis med førerhus, der chassiset er forlenget til 4.522 mm akselavstand – den lengste på en forhjulsdrevet bil, ifølge Ford.
Førerhuset kan utstyres med en sove-pod, enten bak eller på taket.
Ford samarbeidet med et nettverk på nesten 200 påbyggere som alle vil være i stand til å bygge på et plan med kapell på denne nye modellen.
Ford sier at den vil kunne ta inntil 10 Europaller og har en «forventet» nyttelast på 950 kg.
Det er først og fremst i Polen, i Sentral-Europa og i Baltikum Ford ser et marked for slike biler.
- Forretningene blomstrer, sier Paul Bayes om de potensielle kundene. Han har ansvar for ombygging hos Ford Commercial Vehicles.
Han har allerede jobbet sammen med Carpol og Nadwozia Partner i Polen, som har bygget opp hver sin bil med de to forskjellige sleeper-mulighetene.
Ford minner om at 2,0 EcoBlue også kan fås i en høy-ytelse versjon, 160 hk og 390 Nm i stedet for 130 og 360. Og at man kan spesifisere en 95 liters tank, som gir større rekkevidde.
Modellen er også utstyrt med en rekke førerstøtte-systemer.
Dette er den første nye Transit-versjonen etter at de i fjor lanserte en 5 tonns utgave.
Også i fjor var Ford ledende varebilmerke i Europa. Det var sjette år på rad og endte med 87.139 Transiter på Euro20-markedene.