-
RSA BIL Oslo:
Selger nybil BYD
-
Birger N. Haug AS:
Teamleder
-
Billakkspesialisten AS:
Salgsrepresentant / Tekniker
-
Gundersen Bilservice A/S:
Biloppretter/ Billakkerer
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Proffmarked
-
Møller Bil Skadesenter Jessheim:
Bilskadereparatør
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef - Ryen
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger - Fornebu
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger - Ryen
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilskadereparatør
-
Porsche Center Gardermoen:
Servicerådgiver
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør og billakkerer
-
INTAKT Bilskade:
Billakkerer
-
INTAKT Bilskade:
Bilskadereparatør
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker/Tekniker
-
Bertel O. Steen Telemark:
Plassjef
-
Bertel O. Steen Larvik:
Servicemarkedssjef
-
Birger N. Haug AS:
Nybilselger - Asker og Bærum
-
Møller Bil Skadesenter Hamar:
Biloppretter og Billakkerer
-
Møller Bilskolen:
Instruktør
-
Møller Bil Orkdal:
Klargjører
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder Klargjøring
-
Werksta Norge:
Regionleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teknikere
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Polestar
-
Motor-Trade AS:
Takstmann / Bruktbilkoordinator, Trondheim
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder og Verkstedsupport
-
Bilskadesenteret Telemark AS:
Billakkerer
-
Møller Bil Haugesund:
Bilmekaniker
-
Toyota Voss A.S:
Bilmekanikar
-
VerkstedGrossisten:
Lager- og Deleselger
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Produksjonsleder verksted
-
Nesbyen Auto AS:
Servicemarkedssjef
-
Bilimportørenes Landsforening:
Leder for kommunikasjon og myndighetskontakt
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Baltikum-expressen
Ford bygger nå spesialutgaver av Transit, øremerket for spesielle oppgaver for spesielle kunder på spesielle markeder.
Det er åpenbart økningen i den internasjonale varetransporten med 3,5 tonns biler som har fått Ford til å introdusere en ganske spesiell Transit.
Det dreier seg om chassis med førerhus, der chassiset er forlenget til 4.522 mm akselavstand – den lengste på en forhjulsdrevet bil, ifølge Ford.
Førerhuset kan utstyres med en sove-pod, enten bak eller på taket.
Ford samarbeidet med et nettverk på nesten 200 påbyggere som alle vil være i stand til å bygge på et plan med kapell på denne nye modellen.
Ford sier at den vil kunne ta inntil 10 Europaller og har en «forventet» nyttelast på 950 kg.
Det er først og fremst i Polen, i Sentral-Europa og i Baltikum Ford ser et marked for slike biler.
- Forretningene blomstrer, sier Paul Bayes om de potensielle kundene. Han har ansvar for ombygging hos Ford Commercial Vehicles.
Han har allerede jobbet sammen med Carpol og Nadwozia Partner i Polen, som har bygget opp hver sin bil med de to forskjellige sleeper-mulighetene.
Ford minner om at 2,0 EcoBlue også kan fås i en høy-ytelse versjon, 160 hk og 390 Nm i stedet for 130 og 360. Og at man kan spesifisere en 95 liters tank, som gir større rekkevidde.
Modellen er også utstyrt med en rekke førerstøtte-systemer.
Dette er den første nye Transit-versjonen etter at de i fjor lanserte en 5 tonns utgave.
Også i fjor var Ford ledende varebilmerke i Europa. Det var sjette år på rad og endte med 87.139 Transiter på Euro20-markedene.