-
Møller Bil Trondheim:
Salgskonsulent nybil Audi
-
RøhneSelmer AS:
Operativ Salgsleder
-
Bilia Norge AS:
Konserncontroller
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Car-O-liner Norge AS:
Operational Manager
-
Axess Logistics AS:
Key Account Manager - Transport og Logistikk
-
Møller Bil Kokstad:
Produksjonsleder
-
Møller Bil Bryn:
Kundefrontmedarbeider
-
Møller Bil Kalbakken:
Nyttekjøretøyselger
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Stjørdal:
Servicemarkedssjef
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Kundeansvarlig
-
DRIVE Mobility AS:
Leder salg og support
-
Werksta Bergen Fana:
Bilmekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Servicerådgiver
-
Bilia Norge AS:
Takstmann, BMW Skøyen
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilmekaniker og PKK kontrollør
-
Werksta Bergen Fana:
Bilskadereparatør
-
Werksta Bergen Fana:
Billakkerer
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Werksta Kristiansand:
Bilskadereparatør
-
Toyota Sarpsborg og Halden:
Salgskonsulent
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Hjulutrustningsarbeider/ mekaniker
-
Namdal Bilskade AS:
Bilskadereparatør
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Ford med elektrisk varebil
Når Ford lanserer ny versjon av Connect, blir det også som elbil. Også Transit blir elektrisk.
Ford har klar en oppgradert versjon av sin varebil Connect. Sjefen for Fords nyttekjøretøyer i Europa, Henrik Nenzen, kjenner det norske markedet særlig godt fra sin tid som adm. direktør i Ford Motor Norge.
Det er i mai den nye Connect kommer på markedet. Den har en langt mer moderne innredning og bedre komfort enn dagens modell. Det er også gjort flere karosseriendringer på bilen.
For første gang kan bilen leveres som elbil med lithium-batterier. Det betyr en rekkevidde på 160 km. Det er det engelske selskapet Smith Electric Vehicles med base i Newcastle som bygger om bilene.
- Denne bilen bør ha stor interesse i Norge, sier Henrik Nenzen. Ingen land i Europa gir elbiler så mange fordeler som Norge.
Ford har organisert det slik at bilene med elmotor selges via egne forhandlere som kjøper bilene fra Smiths. Bilene leveres med de mest moderne batteriene, og disse innegår i kjøpsprisen (ikke leie eller leasing av batteriene).
Arbeidet er i full gang med å utvikle en elektrisk versjon av Transit. Den er nå gjennom avsluttende tester hos utvalgte brukere.