-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Ford med elektrisk varebil
Når Ford lanserer ny versjon av Connect, blir det også som elbil. Også Transit blir elektrisk.


Ford har klar en oppgradert versjon av sin varebil Connect. Sjefen for Fords nyttekjøretøyer i Europa, Henrik Nenzen, kjenner det norske markedet særlig godt fra sin tid som adm. direktør i Ford Motor Norge.
Det er i mai den nye Connect kommer på markedet. Den har en langt mer moderne innredning og bedre komfort enn dagens modell. Det er også gjort flere karosseriendringer på bilen.
For første gang kan bilen leveres som elbil med lithium-batterier. Det betyr en rekkevidde på 160 km. Det er det engelske selskapet Smith Electric Vehicles med base i Newcastle som bygger om bilene.
- Denne bilen bør ha stor interesse i Norge, sier Henrik Nenzen. Ingen land i Europa gir elbiler så mange fordeler som Norge.
Ford har organisert det slik at bilene med elmotor selges via egne forhandlere som kjøper bilene fra Smiths. Bilene leveres med de mest moderne batteriene, og disse innegår i kjøpsprisen (ikke leie eller leasing av batteriene).
Arbeidet er i full gang med å utvikle en elektrisk versjon av Transit. Den er nå gjennom avsluttende tester hos utvalgte brukere.