-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Oppgradert Transit Connect
Høyere nyttelast, lavere forbruk og muligheter for å kjøre på HVO.

Transit Connect er Fords mest solgte varebil i Norge de seneste årene. Nå har modellen fått flere oppgraderinger.
Blant annet kan enkelte varianter nå tilbys med en tillatt totalvekt (GVM) på 2.501 kilo.
Det vil ifølge Ford øke den tillatte nyttelastkapasiteten med 79 kilo – til tett oppunder et tonn, eller 982 kilo for å være nøyaktig. Dette er imidlertid bruttoverdi, så reell maks nyttelast varierer og er basert på tilbehør og kjøretøyets konfigurasjon.
Produsenten hevder økningen verken vil gå ut over kapasiteten eller bilens drivstofforbruk. Økningen er ifølge Ford oppnådd ved å optimalisere både dekk og hjulkonfigurasjonen. I tillegg er muligheten for å få et dobbeltsete i kupeen fjernet på varianten med ekstra høy nyttelastkapasitet. Dobbeltsetet kan fremdeles fås på varianter som ikke har fått den forhøyede kapasiteten.
En annen nyhet er at Ford nå har godkjent at 1,5-liters EcoBlue-dieselmotoren kan bruke drivstoffet HVO. HVO består av fornybar, ikke-spiselig fiskeolje og dyrefett.
– Vi vet at norske kunder vil sette pris på enda høyere nyttelastkapasitet, samtidig som drivstoffkostnadene og utslippene blir lavere, sier salgssjef for nyttekjøretøy i Ford Motor Norge, Espen Markussen.
Ford introduserer også en ny og bedre utstyrt Proff+ serie i utvalgte europeiske markeder. Ett av disse er Norge.
Her vil kunden få tilbud om designelementer som 16 tommers Sparke Silver aluminiumsfelger og sideskjørt, speilhus og dørhåndtak i samme lakkfarge som bilen. Proff+ kommer også med varme i setene, automatiske lys og med regnsensor for vindusviskerne.
Forbedringene gjelder alle Transit Connect-variantene. Disse vil være hos Ford-forhandlere over hele Europa allerede i midten av november.