-
Møller Bil Hamar:
Nybilselger
-
Møller Bil Hamar:
Salgstrainee/Juniorselger
-
Møller Bil Oslo Vest:
Bilmekaniker
-
Harald A. Møller AS:
Teknisk instruktør
-
Enger & Hedlund AS:
Key Account Manager
-
Porsche Center Son:
Avdelingsleder skadeverksted
-
Motor-Trade AS:
Salgssjef
-
Bilia Norge AS:
Resepsjonssjef
-
Møller Bil Trondheim:
Salgskonsulent nybil Audi
-
RøhneSelmer AS:
Operativ Salgsleder
-
Bilia Norge AS:
Konserncontroller
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Car-O-liner Norge AS:
Operational Manager
-
Axess Logistics AS:
Key Account Manager - Transport og Logistikk
-
Møller Bil Kokstad:
Produksjonsleder
-
Møller Bil Bryn:
Kundefrontmedarbeider
-
Møller Bil Kalbakken:
Nyttekjøretøyselger
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Stjørdal:
Servicemarkedssjef
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Kundeansvarlig
-
DRIVE Mobility AS:
Leder salg og support
-
Werksta Bergen Fana:
Bilmekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Servicerådgiver
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilmekaniker og PKK kontrollør
-
Werksta Bergen Fana:
Bilskadereparatør
-
Werksta Bergen Fana:
Billakkerer
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Werksta Kristiansand:
Bilskadereparatør
-
Toyota Sarpsborg og Halden:
Salgskonsulent
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Hjulutrustningsarbeider/ mekaniker
-
Namdal Bilskade AS:
Bilskadereparatør
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Ny trøst for Nikola
Etter at de kom til Ulm i midten av september, for å fortelle at nå begynner snart Europa-produksjonen, tok det bare en måneds tid før Nikola igjen kunne trøste seg med et tilsynelatende lyspunkt.
Amerikanske PGT Trucking, ‘A Leader in the Flatbed Transportation Industry’ har tegnet en avtale om å lease 100 brenselcelle biler av Type Tre derfra.
Leveransene skal starte i 2023 – da regner man med at produksjonen, også fra Coolidge, Arizona-fabrikken, er i gang.
I tillegg til leasing-avtalen er det også tegnet kontrakter på service og vedlikehold, og Nikola skal sørge for infrastrukturløsninger som vil gjøre det mulig for bilene å finne tanksteder.
Bilene skal utstyres med tanker som gir dem 800 km rekkevidde.
PGT-sjefen, Gregg Troian, sier at selvfølgelig er bærekraft-tankegangen i transport også viktig, men han peker spesielt på at de har store leveranser til bilfabrikkene, ikke minst av stål, eller ferdigproduserte karosserideler.
-Og for en industri som er spesielt presset til å senke CO2 avtrykket sitt – både i produksjon og for produktene – er det viktig at også frakten til og fra viser de samme signalene.
-Bærekraftig transport som vi kan tilby med Nikola vil øke sikkerheten, senke kostnader og CO2-utslipp - og vil være positivt for businessen, sier han.