-
Salgssjef
Volmax AS
-
Mekaniker
Motor Forum AS Romerike
-
Avdelingsleder/Teknisk leder
Last og Tank AS
-
Selger
NDS-Group AS
-
Account Manager
Arval AS
-
Daglig leder
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Økonomi- og administrasjonsansvarlig
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Kundeansvarlig/Key Account Manager
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Bilskadereparatør
Bertel O. Steen Asker og Bærum AS
-
Mekaniker
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilberger
REDGO Norway AS avd Oslo
-
Salgskonsulent Næring
Toyota Romerike AS
-
Salgskonsulent
Porsche Center Son AS
-
Bilkontrollør
NAF senter Mastemyr
-
Innkjøpsansvarlig
Motor Part AS
-
Bilmekaniker
Sør Caravan AS
-
Mekaniker/tekniker
Birger N. Haug AS avd Asker og Bærum
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Gardermoen
-
Oppretter
Volmax
-
Bruktbilselger
Bertel O. Steen Vestfold AS
-
Næringsselger
RøhneSelmer AS
-
Digital innkjøper
Autoproff Norge AS
-
Digital selger
Autoproff Norge AS
-
Mekaniker
Birger N. Haug Oslo
-
Teamleder
Birger N. Haug Oslo
-
Takstmann
AutoIn bilskadesenter AS

Ny trøst for Nikola
Etter at de kom til Ulm i midten av september, for å fortelle at nå begynner snart Europa-produksjonen, tok det bare en måneds tid før Nikola igjen kunne trøste seg med et tilsynelatende lyspunkt.
Amerikanske PGT Trucking, ‘A Leader in the Flatbed Transportation Industry’ har tegnet en avtale om å lease 100 brenselcelle biler av Type Tre derfra.
Leveransene skal starte i 2023 – da regner man med at produksjonen, også fra Coolidge, Arizona-fabrikken, er i gang.
I tillegg til leasing-avtalen er det også tegnet kontrakter på service og vedlikehold, og Nikola skal sørge for infrastrukturløsninger som vil gjøre det mulig for bilene å finne tanksteder.
Bilene skal utstyres med tanker som gir dem 800 km rekkevidde.
PGT-sjefen, Gregg Troian, sier at selvfølgelig er bærekraft-tankegangen i transport også viktig, men han peker spesielt på at de har store leveranser til bilfabrikkene, ikke minst av stål, eller ferdigproduserte karosserideler.
-Og for en industri som er spesielt presset til å senke CO2 avtrykket sitt – både i produksjon og for produktene – er det viktig at også frakten til og fra viser de samme signalene.
-Bærekraftig transport som vi kan tilby med Nikola vil øke sikkerheten, senke kostnader og CO2-utslipp - og vil være positivt for businessen, sier han.