-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist

Ny trøst for Nikola
Etter at de kom til Ulm i midten av september, for å fortelle at nå begynner snart Europa-produksjonen, tok det bare en måneds tid før Nikola igjen kunne trøste seg med et tilsynelatende lyspunkt.
Amerikanske PGT Trucking, ‘A Leader in the Flatbed Transportation Industry’ har tegnet en avtale om å lease 100 brenselcelle biler av Type Tre derfra.
Leveransene skal starte i 2023 – da regner man med at produksjonen, også fra Coolidge, Arizona-fabrikken, er i gang.
I tillegg til leasing-avtalen er det også tegnet kontrakter på service og vedlikehold, og Nikola skal sørge for infrastrukturløsninger som vil gjøre det mulig for bilene å finne tanksteder.
Bilene skal utstyres med tanker som gir dem 800 km rekkevidde.
PGT-sjefen, Gregg Troian, sier at selvfølgelig er bærekraft-tankegangen i transport også viktig, men han peker spesielt på at de har store leveranser til bilfabrikkene, ikke minst av stål, eller ferdigproduserte karosserideler.
-Og for en industri som er spesielt presset til å senke CO2 avtrykket sitt – både i produksjon og for produktene – er det viktig at også frakten til og fra viser de samme signalene.
-Bærekraftig transport som vi kan tilby med Nikola vil øke sikkerheten, senke kostnader og CO2-utslipp - og vil være positivt for businessen, sier han.