-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Sulland Bil Drammen:
Daglig Leder
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Hyundai med ny «sprinter»
Hyundai kommer med en ny varebil i Sprinter-klassen til Hannover-utstillingen. Kanskje kommer den til Norge.
3,5 TONN: To uker før Hannover-utstillingen IAA åpner, dukker Hyundai opp med noen forsiktige skisser av en varebil som skal lanseres der.
At den også skal til bilutstillingen i Paris uken etter, tyder på at det også gjemmer seg en minibuss, eller en VIP-limo et sted inne i den oppskriften.
Det eneste fabrikken sier om akkurat det, er at bilen er bygget på en meget fleksibel arkitektur, slik at den kan komme med en rekke forskjellige karosserier, inklusive et flat-bed.
Hva de imidlertid ikke sier noe om er for eksempel hvilken ende bilen skal drives i, eller om det blir muligheter for 4x4 her.
Det eneste vi faktisk vet konkret er at den skal hete H350 – hvis ikke den antydede betegnelsen på nummerskiltet også bare er et konsept.
Men det tyder vel i hvert fall på at vi snakker om en 3,5 tonns bil.
Den norske importøren har ikke tatt noen beslutning med hensyn til import ennå. Men det er kanskje på tide at man gjenoppliver tanken på dedikerte nyttebilsentra fra noen år tilbake.
Den ferske Hyundai-direktøren Thomas Rosvold har jo et godt grep om varebiler, det viste seg da han styrte Peugeot-skuta.
H1-modellen gjorde seg i sin tid bemerket på varebilmarkedet, og det ble solgt innpå 9000 av den, totalt.
Det var år der den luktet på 1000-tallet. Men de siste årene har salget ligget på et par hundre, og så langt i år har ikke salget nådd femti en gang.
Bilen er hva Hyundai kaller et «globalt produkt», men siden den skal bygges på fabrikken i Tyrkia er det åpenbart at denne har kvaliteter og egenskaper som passer for Europa.