-
Bilia Norge AS:
Salgsleder, Mini Skøyen
-
Motor Forum Ålesund:
Ettermarkedsleder
-
Møller Bil Asker og Bærum:
Bruktbilselger
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Dongfeng til Europa?
Automotive News China forteller om en ny, mulig åpning for kinesiske biler inn til Europa.
Temsa, Tyrkias største bussprodusent, har besøkt Dongfeng og hatt samtaler vedrørende import av mellomstore og tunge lastebiler til Tyrkia.
Tyrkerne regner visstnok også med å fortsette med selskapets personbiler om noen år.
Les også: Selvsikre kinesere på IAA 2010
Dongfeng er statseid, ligger i Wuhan, og regnes som Kinas største lastebilfabrikk. Se hjemmeside her.
På personbilsiden samarbeides det med bl.a. Honda, Nissan og Peugeot/Citroën. Det sies at ingen kinesisk bedrift har flere oversjøiske joint venture- og lisensavtaler enn Dongfeng.
Men lastebilene er deres egne, bortsett fra noen drivlinjer som fremdeles bygges på lisens.
Temsa på sin side er knyttet opp mot både Mitsubishi og Komatsu og i tillegg til busser har de sin egen linje små lastebiler og personbiler.