-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Storebrand:
Biltekniske konsulenter/takstmann
-
Werksta:
Verkstedleder
-
Møller Bil Orkdal:
Bruktbilsjef
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Dongfeng til Europa?
Automotive News China forteller om en ny, mulig åpning for kinesiske biler inn til Europa.

Temsa, Tyrkias største bussprodusent, har besøkt Dongfeng og hatt samtaler vedrørende import av mellomstore og tunge lastebiler til Tyrkia.
Tyrkerne regner visstnok også med å fortsette med selskapets personbiler om noen år.
Les også: Selvsikre kinesere på IAA 2010
Dongfeng er statseid, ligger i Wuhan, og regnes som Kinas største lastebilfabrikk. Se hjemmeside her.
På personbilsiden samarbeides det med bl.a. Honda, Nissan og Peugeot/Citroën. Det sies at ingen kinesisk bedrift har flere oversjøiske joint venture- og lisensavtaler enn Dongfeng.
Men lastebilene er deres egne, bortsett fra noen drivlinjer som fremdeles bygges på lisens.
Temsa på sin side er knyttet opp mot både Mitsubishi og Komatsu og i tillegg til busser har de sin egen linje små lastebiler og personbiler.
Les også: Kinesisk el-buss til Europa i år?