-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Bilia Norge AS:
KAM Volvo & XPENG
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Dongfeng til Europa?
Automotive News China forteller om en ny, mulig åpning for kinesiske biler inn til Europa.

Temsa, Tyrkias største bussprodusent, har besøkt Dongfeng og hatt samtaler vedrørende import av mellomstore og tunge lastebiler til Tyrkia.
Tyrkerne regner visstnok også med å fortsette med selskapets personbiler om noen år.
Les også: Selvsikre kinesere på IAA 2010
Dongfeng er statseid, ligger i Wuhan, og regnes som Kinas største lastebilfabrikk. Se hjemmeside her.
På personbilsiden samarbeides det med bl.a. Honda, Nissan og Peugeot/Citroën. Det sies at ingen kinesisk bedrift har flere oversjøiske joint venture- og lisensavtaler enn Dongfeng.
Men lastebilene er deres egne, bortsett fra noen drivlinjer som fremdeles bygges på lisens.
Temsa på sin side er knyttet opp mot både Mitsubishi og Komatsu og i tillegg til busser har de sin egen linje små lastebiler og personbiler.