-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
MyCar:
Innkjøper
Dongfeng til Europa?
Automotive News China forteller om en ny, mulig åpning for kinesiske biler inn til Europa.
Temsa, Tyrkias største bussprodusent, har besøkt Dongfeng og hatt samtaler vedrørende import av mellomstore og tunge lastebiler til Tyrkia.
Tyrkerne regner visstnok også med å fortsette med selskapets personbiler om noen år.
Les også: Selvsikre kinesere på IAA 2010
Dongfeng er statseid, ligger i Wuhan, og regnes som Kinas største lastebilfabrikk. Se hjemmeside her.
På personbilsiden samarbeides det med bl.a. Honda, Nissan og Peugeot/Citroën. Det sies at ingen kinesisk bedrift har flere oversjøiske joint venture- og lisensavtaler enn Dongfeng.
Men lastebilene er deres egne, bortsett fra noen drivlinjer som fremdeles bygges på lisens.
Temsa på sin side er knyttet opp mot både Mitsubishi og Komatsu og i tillegg til busser har de sin egen linje små lastebiler og personbiler.
Les også: Kinesisk el-buss til Europa i år?