-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser

Ny buss-sjef hos MAN i Norge
Tim Schuler (34) har overtatt rollen som leder av bussavdelingen i MAN Truck & Bus Norge. Foruten bybussmarkedet vil han kapre flere markedsandeler i ekspressbussmarkedet.
Dermed leder han avdelingen som opererer både i by- og turbussmarkedet for merkene MAN og Neoplan.
Schuler startet i jobben i oktober, da han etterfulgte Odd Romundstad.
Romundstad har på sin side startet i ny jobb som salgsdirektør i Eurobus Nordic AS i Porsgrunn, ifølge egen LinkedIn-profil. Selskapet importerer busser fra kinesiske Golden Dragon.
Internasjonal erfaring
MAN skriver i pressemeldingen at Tim Schuler har 10 års erfaring i selskapet, både fra hovedkontoret og fra Asia-Pacific regionen.
«Han tar med seg god kunnskap og internasjonal bransjeerfaring som er en klar fordel for håndteringen av en kompleks og krevende prosess i en rask utviklende bransje», står det i meldingen.
Schuler tar over ansvaret for bussavdelingen i det MAN Truck & Bus Norge er i prosessen med å introdusere sine helelektriske bybusser i Norge.
Turbussmarkedet tilbake
Som YrkesBil omtalte nylig skal MAN blant annet levere 76 elektriske Lion's City E til Oslo i 2023.
– Vår lokale strategi for fremtiden er klar. I tillegg til å fokusere på bybuss-segmentet skal vi starte å jobbe med markedsandeler mot Intercitymarkedet, klasse 2 busser. Vi ser også at turbussmarkedet er tilbake etter Covid-pandemien. Med våre MAN og Neoplanprodukter vil vi jobbe mot det viktige ekspressbussmarkedet i Norge, sier Schuler.