-
Produktsjef
Automateriell AS
-
Servicetekniker
Automateriell AS
-
Tekniker Support
Automateriell AS
-
Kundemottaker
Møller Bil Skadesenter Romerike
-
Bilmekaniker (tunge kjøretøy)
Nobina Norge AS
-
Fagtekniker
Møller Bil Hvam
-
Mekaniker
Møller Bil Hvam
-
Servicetekniker med salgsteft
Flex1one AS
-
Driftsansvarlig
Atracco Agder
-
Selger
Renault Trucks
-
Bilkontrollør
NAF Senter Sandvika
-
Direktør
Bilimportørenes Landsforening
-
Biltester
NAF Senter Mosjøen
-
Bilkontrollør
NAF Senter Levanger
-
Dekkmontør/Hjulutruster
DekkCenteret Oslo AS
-
Delemedarbeider
Nellemann Machinery AS
-
Servicemarkedssjef
Nellemann Machinery AS
-
Tekniker Bentley
XPND Automotive AS
-
Bilselger
Berg Auto AS
-
Bilmekaniker
Motorpool Handel AS
-
Servicetekniker
Preqas AS

Ny buss-sjef hos MAN i Norge
Tim Schuler (34) har overtatt rollen som leder av bussavdelingen i MAN Truck & Bus Norge. Foruten bybussmarkedet vil han kapre flere markedsandeler i ekspressbussmarkedet.
Dermed leder han avdelingen som opererer både i by- og turbussmarkedet for merkene MAN og Neoplan.
Schuler startet i jobben i oktober, da han etterfulgte Odd Romundstad.
Romundstad har på sin side startet i ny jobb som salgsdirektør i Eurobus Nordic AS i Porsgrunn, ifølge egen LinkedIn-profil. Selskapet importerer busser fra kinesiske Golden Dragon.
Internasjonal erfaring
MAN skriver i pressemeldingen at Tim Schuler har 10 års erfaring i selskapet, både fra hovedkontoret og fra Asia-Pacific regionen.
«Han tar med seg god kunnskap og internasjonal bransjeerfaring som er en klar fordel for håndteringen av en kompleks og krevende prosess i en rask utviklende bransje», står det i meldingen.
Schuler tar over ansvaret for bussavdelingen i det MAN Truck & Bus Norge er i prosessen med å introdusere sine helelektriske bybusser i Norge.
Turbussmarkedet tilbake
Som YrkesBil omtalte nylig skal MAN blant annet levere 76 elektriske Lion's City E til Oslo i 2023.
– Vår lokale strategi for fremtiden er klar. I tillegg til å fokusere på bybuss-segmentet skal vi starte å jobbe med markedsandeler mot Intercitymarkedet, klasse 2 busser. Vi ser også at turbussmarkedet er tilbake etter Covid-pandemien. Med våre MAN og Neoplanprodukter vil vi jobbe mot det viktige ekspressbussmarkedet i Norge, sier Schuler.