-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling

Ny buss-sjef hos MAN i Norge
Tim Schuler (34) har overtatt rollen som leder av bussavdelingen i MAN Truck & Bus Norge. Foruten bybussmarkedet vil han kapre flere markedsandeler i ekspressbussmarkedet.
Dermed leder han avdelingen som opererer både i by- og turbussmarkedet for merkene MAN og Neoplan.
Schuler startet i jobben i oktober, da han etterfulgte Odd Romundstad.
Romundstad har på sin side startet i ny jobb som salgsdirektør i Eurobus Nordic AS i Porsgrunn, ifølge egen LinkedIn-profil. Selskapet importerer busser fra kinesiske Golden Dragon.
Internasjonal erfaring
MAN skriver i pressemeldingen at Tim Schuler har 10 års erfaring i selskapet, både fra hovedkontoret og fra Asia-Pacific regionen.
«Han tar med seg god kunnskap og internasjonal bransjeerfaring som er en klar fordel for håndteringen av en kompleks og krevende prosess i en rask utviklende bransje», står det i meldingen.
Schuler tar over ansvaret for bussavdelingen i det MAN Truck & Bus Norge er i prosessen med å introdusere sine helelektriske bybusser i Norge.
Turbussmarkedet tilbake
Som YrkesBil omtalte nylig skal MAN blant annet levere 76 elektriske Lion's City E til Oslo i 2023.
– Vår lokale strategi for fremtiden er klar. I tillegg til å fokusere på bybuss-segmentet skal vi starte å jobbe med markedsandeler mot Intercitymarkedet, klasse 2 busser. Vi ser også at turbussmarkedet er tilbake etter Covid-pandemien. Med våre MAN og Neoplanprodukter vil vi jobbe mot det viktige ekspressbussmarkedet i Norge, sier Schuler.