-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Autoco Bærum AS:
Tekniker / Bilmekaniker
-
Karosseriforum AS:
Daglig leder
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Møller Bil Drotningsvik:
Bilmekaniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Grand Scenic venter på JA
Renault-fabrikken har enda ikke godkjent at Grand Scenic kan registreres som varebil i Norge. Den norske importøren har innredet en bil med skillevegg og fått den godkjent av myndighetene. Men de avventer fabrikkens reaksjon.

Renault Norge har meget stor tro på Grand Scenic registrert som varebil med grønne skilter. En bil er innredet hos LaFinto i Østfold, og det er følge Renault Norge god nok plass til Statskassa. Da er alt som heter taktrekk og tepper bak i bilen fjernet. Renault Norge mener de skal kunne selge minst 500 slike biler på årsbasis og prisen vil starte på kr 190.000 – 70.000 kroner mindre enn om bilen var med bakseter.
Men forhandlere venter fortsatt på at bilene skal bli salgsvare. Informasjonssjef Tore Løvig i Volvo Norge bekrefter at Renault-fabrikken foreløpig ikke har godkjent at Grand Scenic bygges om og registreres som varebil. Det er ikke klart hvorfor fabrikken er betenkt, men når biler bygges om fra personbil til varebil berører det ofte også elektronikk tilknyttet kollisjonsputer og beltestrammere.
Ledelsen i Renault Norge hevder det ikke er noe dramatikk som ligger bak at fabrikken i Frankrike ikke har godkjent Grand Scenic varebil. De mener en slik godkjennelse vil komme – bare de rette instanser hos Renault har fått svar på alle spørsmålene og rett person i systemet kan ta en avgjørelse.
- Vi avventer svaret fra Renault-fabrikken, sier Tore Løvig. Det kommer ikke på tale å starte ombygging av biler før de har fått fabrikkens godkjenning.