-
Møller Bil Trondheim:
Salgskonsulent nybil Audi
-
RøhneSelmer AS:
Operativ Salgsleder
-
Bilia Norge AS:
Konserncontroller
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Car-O-liner Norge AS:
Operational Manager
-
Axess Logistics AS:
Key Account Manager - Transport og Logistikk
-
Møller Bil Kokstad:
Produksjonsleder
-
Møller Bil Bryn:
Kundefrontmedarbeider
-
Møller Bil Kalbakken:
Nyttekjøretøyselger
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Stjørdal:
Servicemarkedssjef
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Kundeansvarlig
-
DRIVE Mobility AS:
Leder salg og support
-
Werksta Bergen Fana:
Bilmekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Servicerådgiver
-
Bilia Norge AS:
Takstmann, BMW Skøyen
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilmekaniker og PKK kontrollør
-
Werksta Bergen Fana:
Bilskadereparatør
-
Werksta Bergen Fana:
Billakkerer
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Werksta Kristiansand:
Bilskadereparatør
-
Toyota Sarpsborg og Halden:
Salgskonsulent
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Hjulutrustningsarbeider/ mekaniker
-
Namdal Bilskade AS:
Bilskadereparatør
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
V-Klasse klon fra Zeekr
Geely – en av de største aksjonærene i Mercedes-Benz – planlegger åpenbart å lage sin egen V-Klasse. Det eneste vi vet: den skal hete Zeekr 009.
Zeekr er et nytt merke. Det dukket opp i mars i fjor, definert som Geely sin overklasse batterielektriske bil.
Så dukket det opp en kryptisk melding på Weibo, med disse to bildene.
«SEA’s omfattende arkitektur legger til enda et flaggskip. Verdens første hel-elektriske luksus-MPV er offisielt døpt ZEEKR 009», var teksten.
Hvilket ikke betyr noe annet enn at denne kommende spennende bilen fra Zeekr også er bygget på SEA plattformen som åpenbart kan betjene alt, fra den minste Smart, via alle Volvoer og Polestarer til en stor Zeekr i et forholdsvis elevert segment.
Det pussige er at dette slapp ut på Weibo samtidig som Geely åpnet sitt nye, store designsenter i Gøteborg. Det skal samle all global design-innsats for Zeekr og Lynk & Co (Polestar og Volvo har sine studio litt lenger unna). Men det var ikke et ord om at denne nye bilen har svensk bakgrunn, eller hvor den kommer fra.
Det lille vi ser av fronten smaker i hvert fall Kina.
Den heftige grillen ser ikke ut som den står tilbake for Hongqi – hvis den også er belyst blir det hele jo bare enda mer dramatisk.
Den duse profilen vi blir vist er ganske overbevisende som en V-Klasse konkurrent, en EQV uten handicapet ved at den også skal være varebil til tider.
Det er når Cadillac sier at saloon gir den eneste riktige luksus-følelsen jeg trekker frem biler som dette. Bare det å kunne spasere inn og ut i stedet for å leke slangemenneske, øker jo komfortfølelsen med mange poeng.
Zeekr har foreløpig bare 001 på gang. Salget begynte i oktober og så langt er det solgt 25.000 av dem – litt over 4000 i juni.
Bli ikke forundret hvis du møter en – det triller noen av dem rundt i Gøteborg.