-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Bilskadereparatør
-
Norwegian Mobility Group:
Administrerende direktør
-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Høvik
-
Bilia X:
Delelageransvarlig, Xpeng Lørenskog
-
Bilia X:
Regionsjef, Servicemarked Bilia X
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Ganddal:
Nybilselger
-
Toyota Bilia:
Servicemarkedssjef, Toyota Seljord
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
V-Klasse klon fra Zeekr
Geely – en av de største aksjonærene i Mercedes-Benz – planlegger åpenbart å lage sin egen V-Klasse. Det eneste vi vet: den skal hete Zeekr 009.
Zeekr er et nytt merke. Det dukket opp i mars i fjor, definert som Geely sin overklasse batterielektriske bil.
Så dukket det opp en kryptisk melding på Weibo, med disse to bildene.
«SEA’s omfattende arkitektur legger til enda et flaggskip. Verdens første hel-elektriske luksus-MPV er offisielt døpt ZEEKR 009», var teksten.
Hvilket ikke betyr noe annet enn at denne kommende spennende bilen fra Zeekr også er bygget på SEA plattformen som åpenbart kan betjene alt, fra den minste Smart, via alle Volvoer og Polestarer til en stor Zeekr i et forholdsvis elevert segment.
Det pussige er at dette slapp ut på Weibo samtidig som Geely åpnet sitt nye, store designsenter i Gøteborg. Det skal samle all global design-innsats for Zeekr og Lynk & Co (Polestar og Volvo har sine studio litt lenger unna). Men det var ikke et ord om at denne nye bilen har svensk bakgrunn, eller hvor den kommer fra.
Det lille vi ser av fronten smaker i hvert fall Kina.
Den heftige grillen ser ikke ut som den står tilbake for Hongqi – hvis den også er belyst blir det hele jo bare enda mer dramatisk.
Den duse profilen vi blir vist er ganske overbevisende som en V-Klasse konkurrent, en EQV uten handicapet ved at den også skal være varebil til tider.
Det er når Cadillac sier at saloon gir den eneste riktige luksus-følelsen jeg trekker frem biler som dette. Bare det å kunne spasere inn og ut i stedet for å leke slangemenneske, øker jo komfortfølelsen med mange poeng.
Zeekr har foreløpig bare 001 på gang. Salget begynte i oktober og så langt er det solgt 25.000 av dem – litt over 4000 i juni.
Bli ikke forundret hvis du møter en – det triller noen av dem rundt i Gøteborg.