-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Ny Mitsubishi Fuso Canter:
Ny bil, gammel motor
Den syvende generasjonen Canter inneholder mange nyheter, blant annet nytt førerhus, forbedret interiør og nytt bremsesystem. Men noen Euro4-motor er ennå ikke på plass.

Den syvende generasjon Mitsubishi Fuso Canter ble nylig lansert ved DaimlerChryslers hovedkvarter i Stuttgart. Canter for det europeiske markedet produseres i Portugal, i form av byggesett. Siden 1980 har 110.000 Cantere rullet ut av fabrikken, 60% av dem ruller fortsatt rundt på veiene i Europa. Det tyder på kvalitet. I europeisk sammenheng leveres Canter i vektklassene 3,5 , 5,5, 6,5 og 7,5 tonn, men i Norge er det 6,5 og 7,5 tonn som er aktuelt.
Utvendig skiller nye Canter seg ganske mye fra forgjengeren, først og fremst ved de nye store hovedlyktene med integrerte blinklys. Videre har dørene fått nytt design med større siderute. Også frontruta og de utvendige speilene har blitt større. Innvendig er også det meste nytt.
I Norge leveres Canter med en motor på143 hk som har et dreiemoment på 412 Nm. Det underlige er at man velger å lansere en helt ny Canter uten å ha en Euro4-motor på plass. Men Mitsubishi Fuso jobber selvsagt med saken. Les mer om nye Canter i YrkesBil nummer 5.