-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil

Synkende russisk lastebilsalg
I november sank russisk lastebilsalg for tredje måned på rad. Fire kinesiske merker ligger i topp-fem.
August var den siste måneden i år som viste økning i russisk lastebilsalg, sammenliknet med foregående måned.
September, med 13.702 nye biler, var riktignok 89,1 prosent over fjorårets september, men 15,6 % lavere enn august.
Nå er også november bokført, 12.343 nye biler ifølge Autostat. Nok en gang var markedet vesentlig høyere enn i fjor – med 45 prosent. Men det var 5 % lavere enn oktober.
Markedsleder er Kamaz, med 21 % av totalen. 2.598 biler i november.
De neste plassene er erobret av kinesiske merker. Schacman med 1.668 biler. FAW (kjent som produsent av for eksempel Hongqi) fikk ut 1.501 biler. Sitrak (bygges av en statseid produsent, Sinotruk med base i en eldre MAN-konstruksjon) var på fjerdeplass med 1.457 biler mens velkjente Dongfeng endte på femte med 677 biler. I Norge er Dongfeng representert med Voyah personbil.
Det må bety at «resten» representerer 4.442 biler i november. Det høres egentlig ganske uhåndterlig ut.
Akkumulert er det dermed registrert 131.163 nye lastebiler i Russland så langt i år – 78 % flere enn i samme periode i fjor.