-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Bilskadereparatør
-
Norwegian Mobility Group:
Administrerende direktør
-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Høvik
-
Bilia X:
Delelageransvarlig, Xpeng Lørenskog
-
Bilia X:
Regionsjef, Servicemarked Bilia X
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Ganddal:
Nybilselger
-
Toyota Bilia:
Servicemarkedssjef, Toyota Seljord
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
SsangYong omsider på nye hender
Nå er det klart at SsangYong kan skrive et nytt kapittel. Mahindra & Mahindra, Indias største SUV-produsent, overtar 70 prosent av selskapet.

SsangYong har hatt en skiftende historie, men alle regnet med at fremtiden var lys da den kinesiske giganten SAIC overtok i 2004. Det ble bare verre, og SsangYong var truet av nedleggelse.
Tidligere i år ble imidlertid kreditorene enige om en ”auksjon”, og i august ble det kjent at indiske Mahindra & Mahindra var den foretrukne budgiveren.
Nå er de fleste formaliteter i orden, og det er klart at inderne skal betale nesten 400 millioner dollars for en kontrollerende 70 prosents andel i den koreanske bilprodusenten.
Mahindra & Mahindra startet i 1945 med å bygge Jeep på lisens.
Les alt om varebil på YrkesBil.no
De har senere skrevet tette avtaler med blant annet Renault og amerikanske International, de har kjøpt opp el-bil produsenten REVA og er i dag Indias største produsent av SUVer.
16.000 ansatte og mer enn 7 milliarder i omsetning er nøkkeltall for den nye eieren.
Den første SsangYong kom til Norge i 1998 og etter det er det registrert et godt stykke over 5.000 slike her hjemme. Snaue 300 av dem er personbiler, resten er varebil.