-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
SsangYong omsider på nye hender
Nå er det klart at SsangYong kan skrive et nytt kapittel. Mahindra & Mahindra, Indias største SUV-produsent, overtar 70 prosent av selskapet.

SsangYong har hatt en skiftende historie, men alle regnet med at fremtiden var lys da den kinesiske giganten SAIC overtok i 2004. Det ble bare verre, og SsangYong var truet av nedleggelse.
Tidligere i år ble imidlertid kreditorene enige om en ”auksjon”, og i august ble det kjent at indiske Mahindra & Mahindra var den foretrukne budgiveren.
Nå er de fleste formaliteter i orden, og det er klart at inderne skal betale nesten 400 millioner dollars for en kontrollerende 70 prosents andel i den koreanske bilprodusenten.
Mahindra & Mahindra startet i 1945 med å bygge Jeep på lisens.
Les alt om varebil på YrkesBil.no
De har senere skrevet tette avtaler med blant annet Renault og amerikanske International, de har kjøpt opp el-bil produsenten REVA og er i dag Indias største produsent av SUVer.
16.000 ansatte og mer enn 7 milliarder i omsetning er nøkkeltall for den nye eieren.
Den første SsangYong kom til Norge i 1998 og etter det er det registrert et godt stykke over 5.000 slike her hjemme. Snaue 300 av dem er personbiler, resten er varebil.