-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Storebrand:
Biltekniske konsulenter/takstmann
-
Werksta:
Verkstedleder
-
Møller Bil Orkdal:
Bruktbilsjef
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
MAN tjener allerede på Scania
Formen på det kommende samarbeidet er uklart, men MAN har allerede stor glede av sine aksjer i Scania.

Verdien på Scanias A-aksjer økte med 65 prosent i fjor, og B-aksjene med 68 prosent.
Og MAN eier i realiteten 13,35 prosent av kapitalen i Scania, takket være aksjehandler i 2006 og 2007. Det er Frankfurter Allgemeine Zeitung (FAZ) som melder dette.
1,4 milliarder Euro har disse aksjene kostet MAN, takket være verdistigningen er de nå verd 1,8 milliarder.
Les også: Volkswagen samler MAN og Scania
Men FAZ forteller at MAN kan ha et lite bokføringsmessig problem her.
I fjor skrev de nemlig ned verdien på Scania-aksjene med 357 millioner Euro, og den nye verdien kan foreløpig ikke settes høyere enn den var for et år siden.
Uansett hvor man fører, eller ”gjemmer bort” den nye verdistigningen er den selvfølgelig ikke likviditetsvirksom – skriver FAZ. Dette dreier seg om en ren papirgevinst, men er ikke mindre hyggelig for det.
Frankfurter Allgemeine Zeitung brakte derimot ingen nye, gode rykter om tettere samarbeide mellom de to lastebilgigantene.