-
Møller Bil Åsane:
Nybilselger Skoda
-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Sulland Bil Drammen:
Daglig Leder
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Harrods på strøm – igjen
Etter 98 års opphold har Harrods igjen begynt å kjøpe inn elbiler for sin lokale varedistribusjon.
De meget distinkte, grønne med gull-skrift på siden, elektriske bilene luksusmagasinet Harrods begynte å bruke i 1919 er blitt en solid del av Europas transporthistorie.
Bilene, amerikanske Walker på massivdekk, ble brukt til å kjøre ut innkjøpene til magasinets London-kunder. Såpass mange var det av dem, og såpass mye handlet de, at flåten etter hvert besto av 60 slike biler.
Så overtok forbrenningsmotoren, og den har vært enerådende under de klassiske Harrods-skallene – til nå.
For nå er den første Nissan e-NV200 levert til varehuset. I akkurat samme livré som man er vant til på bilene fra Harrods, men bilene ellers er nesten standard – bortsett fra at lasterommet er nedkjølt – ferske matvarer og delikatesser er en vesentlig del av Harrods tilbud til lokalbefolkningen. Og man har bygget inn en helt spesiell hylleløsning.
Foreløpig er det bare levert en av disse bilene, men både Harrods image og Londons luft vil utvilsomt ha bedre av flere slike biler.
Ford har tidligere sagt at hver dag går det 280.000 yrkesreiser gjennom det sentrale London, 75 prosent skjer med varebiler og diesel. Noen flere høy-profil elbiler fra Harrods og andre London-operatører vil i hvert fall gi et klart signal – om et eller annet.