-
Motor Forum Oslo AS:
Operativ Salgsleder Nybil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
5 dumperkasser på 15 aksler
Har du spesielle dumperønsker? Det er drømmejobben for en påbygger som Istrail, med egen dumper- og tilhengerfabrikk i Polen.


Torbjørn Winsnes i Istrail Ulefoss smilte nok ganske bredt da han for en stund tilbake mottok en samleordre på seks dumperbiler fra en og samme kunde.
Og kunden, det var transportselskapet Gunnar Knutsen AS på Nesbru i Asker.
Selskapet har tidligere både kjøpt Scania konseptdumpere med Istrail dumperkasser og fått påbygd chassiser hos Istrail.
- Men i den siste leveransen hadde firmaet noen ekstra ønsker, som er blitt utformet hos Istrail, forteller Winsnes.
Og spesialønsker er mulig for en påbygger som har sin egen dumper- og tilhengerfabrikk i Polen.
Leveransen fordeler seg med fem tre-akslede og en fire-akslet dumperbil, samt en to-akslet dumperkjerre. En av de tre-akslede bilene har fått en noe lettere dumperkasse i 1 mm tynnere plater enn normalt, ettersom den kun skal gå i lett gruskjøring.
Bunnramme og underside av dumperkassene har dessuten korrosjonsbeskyttelse i form av metallisering, som øker holdbarheten.
Gunnar Knutsen AS ble etablert i 1953. I dag har selskapet over 20 anleggsbiler med tilhengere. Dagens eiere er 2. generasjon i selskapet.