-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger Varebil
-
Bilia Norge AS:
Biloppretter, Risløkka
-
Bilia Norge AS:
Billakkerer, Risløkka
-
Bilia Norge AS:
Biloppretter, Røyken
-
Vågsbygd bilverksted AS:
Biltekniker/mekaniker
-
Bilia Norge AS:
Mastertekniker, BMW Skøyen
-
Bilia Norge AS:
Servicemarkedssjef, Volvo Follo
-
Odda Bilsenter AS:
Teknisk leder
-
Odda Bilsenter AS:
Bilmekaniker
-
XPeng Motors Norway AS:
Area Manager
-
Statens vegvesen:
Utekontrollør Jessheim
-
Werksta Bergen:
Bilskadetakserer
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Toyota Bilia AS:
Key Account Manager
-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
5 dumperkasser på 15 aksler
Har du spesielle dumperønsker? Det er drømmejobben for en påbygger som Istrail, med egen dumper- og tilhengerfabrikk i Polen.
Torbjørn Winsnes i Istrail Ulefoss smilte nok ganske bredt da han for en stund tilbake mottok en samleordre på seks dumperbiler fra en og samme kunde.
Og kunden, det var transportselskapet Gunnar Knutsen AS på Nesbru i Asker.
Selskapet har tidligere både kjøpt Scania konseptdumpere med Istrail dumperkasser og fått påbygd chassiser hos Istrail.
- Men i den siste leveransen hadde firmaet noen ekstra ønsker, som er blitt utformet hos Istrail, forteller Winsnes.
Og spesialønsker er mulig for en påbygger som har sin egen dumper- og tilhengerfabrikk i Polen.
Leveransen fordeler seg med fem tre-akslede og en fire-akslet dumperbil, samt en to-akslet dumperkjerre. En av de tre-akslede bilene har fått en noe lettere dumperkasse i 1 mm tynnere plater enn normalt, ettersom den kun skal gå i lett gruskjøring.
Bunnramme og underside av dumperkassene har dessuten korrosjonsbeskyttelse i form av metallisering, som øker holdbarheten.
Gunnar Knutsen AS ble etablert i 1953. I dag har selskapet over 20 anleggsbiler med tilhengere. Dagens eiere er 2. generasjon i selskapet.