-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist

Satser på elektrisk krokløftbil: – Vi må tørre å ta noen nye valg
Norsk Scania har levert sin første hel-elektriske krokløftbil, en P25 BEV, til Peter Løvaas Transport AS.
Sørlandsbedriften Peter Løvaas Transport AS er leverandør av krantjenester, transport og renovasjon i Kristiansand og omegn.
Selskapet startet for over 100 år siden med hest og vogn, som fortsatt figurerer på logoen deres. Nå er de i gang med nye «nullutslippsalternativ» for kundeoppdrag i Agder, og er på sett og vis tilbake til «utslippsfri» transport som de startet med.
Ifølge pressemeldingen fra Norsk Scania har Alf Ruben Wiese Møll, daglig leder i Peter Løvaas Transport AS, i mange år ønsket seg hel-elektrisk krokløftbil i flåten.
Nå i januar fikk han endelig kjøre den nyankomne batteridrevne elektriske krokløftbilen
– Vi er helt sikre på at denne investeringen er viktig og riktig – ikke minst for våre ansatte. At vi nå tar en så aktiv del av det grønne skiftet, skaper interesse for og tidlig kunnskap om elektriske kjøretøy blant våre ansatte. Det skaper stolthet. At sjåførmassen vår er svært stabil med få utskiftninger, gjør oss i stand til å levere best på kvalitet på alle oppdrag. For å kunne fortsette med det, må vi tørre å ta noen nye valg, sier Alf Ruben Wiese Møll i Peter Løvaas Transport AS.
Krokløftbilen ble levert ut hos Norsk Scanias avdeling i Kristiansand.
– Det er med stolthet vi har levert den første hel-elektriske Scania krokløftbilen i Norge, sier Geir Christoffersen, selger ved Norsk Scania, avdeling Arendal og Kristiansand.

Bak drivlinjevalget ligger det flere vurderinger til grunn: hvilke ruter kunden kjører, hvilke spesifikasjoner de har på bilene, ladeinfrastrukturen i området samt om bedriften er klar for skiftet.
– Scania kan bidra med å analysere flåtedata og legge en plan for å ta steg mot elektrifisert flåte. Nye krav og utfordringer for industri og individuelle bedrifter betyr nye typer løsninger, fortsetter Christoffersen.
– Ved å være først ute med fossilfri tømming av avfall på byggeplasser, håper vi å inspirere andre til også å ta steg mot nullutslippsalternativ. Denne krokløftbilen vil gi oss viktig lærdom om el-bil i en tidlig fase, sier Wiese Møll.