-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Bilia Norge AS:
KAM Volvo & XPENG
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Ekstrem sidelaster for kabeltromler
Det er svenske Hammer som her mener de har tatt fram verdens kraftigste sidelaster for king-size kabeltromler.

Løsningen forenkler logistikken rundt transport av de digre tromlene betydelig, ved at det nye systemet helt fjerne behovet for assistanse av mobilkran eller truck.
Hammer forteller at de lenge har vært i dialog med leverandører til kraftledningsindustrien for å få til en løsning.
Disse tromlene har mål på 4,2 meter diameter og bredde 3,0 meter. Vekten er opp til 28 tonn.
I kombinasjon med tilpassede containerhjørnebraketter på tromlene og en Hammar 155H med 36 tonns løftekapasitet, kan en og samme maskin nå frakte tromlene fra fabrikk til produksjon uten andre hjelpemidler.
Traileren er spesialbygget ved Hammars fabrikk i Sverige, med «buk» til kabletrommelen, som igjen gir både lavt tyngdepunkt og totalhøyde (4,5 meter).
Traileren får en totallengde på 10,9 meter, og ulastet bredde på 2,55 meter. Tomvekt for sidelasteren er 11,7 tonn.