-
Toyota Asker og Bærum avdeling Rud:
Salgskonsulent nybil
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
RN Norge:
Sales Operations Coordinator
-
Werksta Norway AS:
Kundemottaker og Takserer
-
RSA Bil:
Bilmekaniker/tekniker - RSA Bil Arendal
-
Werksta Norway AS:
Bilskadereparatører
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Salgssjef
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Selger proffmarked
-
Gromstad Auto AS:
Operativ salgssjef Audi
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Zeekr
-
Møller Bil Åsane:
Nybilselger Skoda
-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Ekstrem sidelaster for kabeltromler
Det er svenske Hammer som her mener de har tatt fram verdens kraftigste sidelaster for king-size kabeltromler.
Løsningen forenkler logistikken rundt transport av de digre tromlene betydelig, ved at det nye systemet helt fjerne behovet for assistanse av mobilkran eller truck.
Hammer forteller at de lenge har vært i dialog med leverandører til kraftledningsindustrien for å få til en løsning.
Disse tromlene har mål på 4,2 meter diameter og bredde 3,0 meter. Vekten er opp til 28 tonn.
I kombinasjon med tilpassede containerhjørnebraketter på tromlene og en Hammar 155H med 36 tonns løftekapasitet, kan en og samme maskin nå frakte tromlene fra fabrikk til produksjon uten andre hjelpemidler.
Traileren er spesialbygget ved Hammars fabrikk i Sverige, med «buk» til kabletrommelen, som igjen gir både lavt tyngdepunkt og totalhøyde (4,5 meter).
Traileren får en totallengde på 10,9 meter, og ulastet bredde på 2,55 meter. Tomvekt for sidelasteren er 11,7 tonn.