-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Amarok med ansiktsløft
Her er de første skissene som viser hvordan Volkswagen vil fornye arbeidsjernet.

Amarok kom på markedet i 2010 og plasserte seg da blant de mest komfortable pickupene i dette segmentet.
Nå kommer snart en «face lift»-versjon av modellen, og Volkswagen har nylig sendt ut en forsmak på hva vi har i vente.
Designendringer
Den tyske bilprodusenten er imidlertid fortsatt sparsom med å fortelle hvilke nyheter ansiktsløftede Amarok skal inneholde. Ifølge den første meldingen er det i hovedsak snakk om designendringer utvendig, samt et «oppdatert» interiør.
Blant annet skal instrumentpanelet være «modifisert», med fokus på horisontale linjer og en tydeligere inndeling av flatene. Det utvendige designet skal være mer «atletisk».
Bilen skal også leveres med et større utvalg av hjulstørrelser, uten at dette er konkretisert nærmere.
Volkswagen skriver at de håper det nye designuttrykket vil appellere bredere enn før, blant annet overfor kundegrupper som hittil kun har vurdert SUV og ikke pickup.
LES OGSÅ: Amarok som DJ
Bestselger
Volkswagen hadde høye ambisjoner for Amarok da den ble lansert første gang. Her til lands må de i alle fall sies å ha lykkes rimelig bra:
Ved utgangen av mars var Volkswagen Amarok den mest solgte pickupen i Norge, med 144 nyregistrerte biler så langt i 2016, ifølge Opplysningsrådet for veitrafikken (OFV). Neste på listen var Isuzu D-Max, med 127 biler i samme periode.
Produsenten varsler flere detaljer om nyhetene på Amarok i løpet av de kommende ukene.