-
Bilmekaniker
NAF Senter Arendal
-
Salgssjef
Volmax AS
-
Mekaniker
Motor Forum AS Romerike
-
Avdelingsleder/Teknisk leder
Last og Tank AS
-
Selger
NDS-Group AS
-
Account Manager
Arval AS
-
Daglig leder
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Økonomi- og administrasjonsansvarlig
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Kundeansvarlig/Key Account Manager
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Bilskadereparatør
Bertel O. Steen Asker og Bærum AS
-
Mekaniker
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilberger
REDGO Norway AS avd Oslo
-
Salgskonsulent Næring
Toyota Romerike AS
-
Salgskonsulent
Porsche Center Son AS
-
Bilkontrollør
NAF senter Mastemyr
-
Innkjøpsansvarlig
Motor Part AS
-
Bilmekaniker
Sør Caravan AS
-
Mekaniker/tekniker
Birger N. Haug AS avd Asker og Bærum
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Gardermoen
-
Oppretter
Volmax
-
Bruktbilselger
Bertel O. Steen Vestfold AS
-
Næringsselger
RøhneSelmer AS
-
Digital innkjøper
Autoproff Norge AS
-
Digital selger
Autoproff Norge AS
-
Mekaniker
Birger N. Haug Oslo
-
Teamleder
Birger N. Haug Oslo
-
Takstmann
AutoIn bilskadesenter AS
Amarok med ansiktsløft
Her er de første skissene som viser hvordan Volkswagen vil fornye arbeidsjernet.

Amarok kom på markedet i 2010 og plasserte seg da blant de mest komfortable pickupene i dette segmentet.
Nå kommer snart en «face lift»-versjon av modellen, og Volkswagen har nylig sendt ut en forsmak på hva vi har i vente.
Designendringer
Den tyske bilprodusenten er imidlertid fortsatt sparsom med å fortelle hvilke nyheter ansiktsløftede Amarok skal inneholde. Ifølge den første meldingen er det i hovedsak snakk om designendringer utvendig, samt et «oppdatert» interiør.
Blant annet skal instrumentpanelet være «modifisert», med fokus på horisontale linjer og en tydeligere inndeling av flatene. Det utvendige designet skal være mer «atletisk».
Bilen skal også leveres med et større utvalg av hjulstørrelser, uten at dette er konkretisert nærmere.
Volkswagen skriver at de håper det nye designuttrykket vil appellere bredere enn før, blant annet overfor kundegrupper som hittil kun har vurdert SUV og ikke pickup.
LES OGSÅ: Amarok som DJ
Bestselger
Volkswagen hadde høye ambisjoner for Amarok da den ble lansert første gang. Her til lands må de i alle fall sies å ha lykkes rimelig bra:
Ved utgangen av mars var Volkswagen Amarok den mest solgte pickupen i Norge, med 144 nyregistrerte biler så langt i 2016, ifølge Opplysningsrådet for veitrafikken (OFV). Neste på listen var Isuzu D-Max, med 127 biler i samme periode.
Produsenten varsler flere detaljer om nyhetene på Amarok i løpet av de kommende ukene.