-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Autoco Bærum AS:
Tekniker / Bilmekaniker
-
Karosseriforum AS:
Daglig leder
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Møller Bil Drotningsvik:
Bilmekaniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Bosch med hydrogen til Kina
Omtrent samtidig med Volvo og Daimlers felles-satsing, Cellentric, fortalte Bosch at de har laget en tilsvarende organisasjon med verdens største lastebilprodusent Qingling.

Det nye Kina/Tyske selskapet skal ha akkurat samme formål som Cellentric: utvikle brenselcelle-drivlinjer for tunge biler, og få dem ut på landeveien.
Navnet på det felles selskapet er kanskje ikke like kjapt som på det tysk-svenske, men tidsplanen er mye raskere.
Bosch Hydrogen Powertrain Systems, som det heter, forteller at allerede i år skal Qingling ha en testflåte på 70 biler, utstyrt med Bosch sin brenselcelle-modul, på veiene og i trafikk.
Markedet vil få de første produksjonsbilene i 2022-2023.
Til sammenlikning sier Cellentric at de arbeider for å få slike biler ut i andre halvparten av dette ti-året.
Bosch har lenge jobbet hardt med hydrogen og brenselceller. De har utviklingssentra både i Bamberg, Feuerbach og Homburg, der de nå jobber med industrialiseringen av disse stackene.
Det jobbes også tett sammen med svenske Powercell.
Dagens melding kommer som en naturlig fortsettelse av en rammeavtale de to gjorde like før jul i fjor.
Der ble det også sagt at det kommende selskapet skulle få en kapital på 800 millioner RMB og at Bosch skulle ha 60 prosent. Allerede da hadde Bosch sitt eget forskningssenter, spesialisert på brenselceller, i Wuxi – rett nord for Shanghai.
Qingling jobber tett med Isuzu. Man kan regne med at det som blir bra for Qingling også vil bli bra for Isuzu.