-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Autoco Bærum AS:
Tekniker / Bilmekaniker
-
Karosseriforum AS:
Daglig leder
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Møller Bil Drotningsvik:
Bilmekaniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Dobbeltdekker på hydrogen
Den britiske bussbyggeren ADL – Alexander-Dennis het det før – forteller at de skal på markedet med en brenselcelle to-dekker i løpet av året. Rekkevidde: nesten 500 km.

ADL sier at de allerede er på andre generasjons hydrogenbusser, derfor er denne døpt H2.0
Og når de forteller om mer enn 25 år med hydrogen erfaring tenker de først og fremst på New Flyer. Dette er en kanadisk bussprodusent - Nord Amerikas største - som har kommet svært langt på batterielektrisk, men som også har jobbet med brenselcelle-strøm.
Både New Flyer og ADL er eid av det samme konsernet: NFI.
ADL har altså ikke gått opp dette sporet alene, og til H2.0 har de også hentet hjelp både fra Voith og Ballard.
Ballard leverer brenselcelle-enheten men Voith stiller med sitt VEDS – Voith Electrical Drive System. En moduloppbygd elektrisk drivlinje.
Spesielt for den nye konstruksjonen er mange mindre tanker i stedet for et par store. På den måten har man skapt større volum for passasjerer samtidig som man har en rekkevidde som er mer enn tilfredsstillende for en langrutebuss.
Voith-enheten har selvfølgelig finesser som regenerativ bremsing, men det sies også at den er spesielt god på termisk styring slik at ekstra varme fra brenselcellene og drivlinjen kan brukes til oppvarming av bussen når det er behov for det, og derved minske det totale kraftbehovet.
Paul Davies, ADL-sjefen kaller bussen «en milepæl på veien mot utslippsfri teknologi. Her har vi uovertruffet effektivitet som gir bussen førsteklasses rekkevidde. Perfekt for lange strekninger som de batterielektriske ikke behersker».