-
Volvo Car Stor-Oslo:
Servicemarkedsleder
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
Pickup på Duster
Det tok ikke mange ukene før Dacias Duster 2 dukket opp som pickup fra en ekstern karosseriprodusent.
Vi kan like godt tilstå det med en gang. Denne bilen forsvant i IAA-mengden, der den var oppstilt utendørs blant biler og hengere og kraner, adskillig mer dominerende enn denne.
Men det er altså en av Romanias større karosseribedrifter, Romturingia, som har kastet seg rundt og bygget denne attraktive pickup-versjonen på en av de nye Duster-versjonene.
Nå hadde de grunnlaget i orden, på den gamle Duster har de en million versjoner: pick up – også med dobbeltkabin, ørkenversjoner av stasjonsvognen – til og med en med beltedrift som erstatter alle fire hjulene.
Og Dacia er selvfølgelig et merke de omfavner, bare i ambulansekatalogen deres finner vi versjoner bygget på både Duster, Dokker og Logan.
Dette har de holdt på med siden 1994 og for tiden har de 140 medarbeidere og et ganske herlig slagord: «If we can’t be the biggest, we definitely are the best».
På IAA i Hannover dukket de altså opp med en ny pickup bygget på 4x4 chassiset. Her er det hele ganske enkelt, bilen er bygget om fra bak forsetene med nye plater langs sidene og bak. Planet ser ut til å være konvensjonelt PVC-beskyttet.
Priser aner vi ikke noe om, ikke om eventuelle eksportplaner heller. Men de mente vel noe ved å stille ut i Tyskland?