-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
MyCar:
Innkjøper
Pickup på Duster
Det tok ikke mange ukene før Dacias Duster 2 dukket opp som pickup fra en ekstern karosseriprodusent.
Vi kan like godt tilstå det med en gang. Denne bilen forsvant i IAA-mengden, der den var oppstilt utendørs blant biler og hengere og kraner, adskillig mer dominerende enn denne.
Men det er altså en av Romanias større karosseribedrifter, Romturingia, som har kastet seg rundt og bygget denne attraktive pickup-versjonen på en av de nye Duster-versjonene.
Nå hadde de grunnlaget i orden, på den gamle Duster har de en million versjoner: pick up – også med dobbeltkabin, ørkenversjoner av stasjonsvognen – til og med en med beltedrift som erstatter alle fire hjulene.
Og Dacia er selvfølgelig et merke de omfavner, bare i ambulansekatalogen deres finner vi versjoner bygget på både Duster, Dokker og Logan.
Dette har de holdt på med siden 1994 og for tiden har de 140 medarbeidere og et ganske herlig slagord: «If we can’t be the biggest, we definitely are the best».
På IAA i Hannover dukket de altså opp med en ny pickup bygget på 4x4 chassiset. Her er det hele ganske enkelt, bilen er bygget om fra bak forsetene med nye plater langs sidene og bak. Planet ser ut til å være konvensjonelt PVC-beskyttet.
Priser aner vi ikke noe om, ikke om eventuelle eksportplaner heller. Men de mente vel noe ved å stille ut i Tyskland?