-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Bilskadereparatør
-
Norwegian Mobility Group:
Administrerende direktør
-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Høvik
-
Bilia X:
Delelageransvarlig, Xpeng Lørenskog
-
Bilia X:
Regionsjef, Servicemarked Bilia X
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Ganddal:
Nybilselger
-
Toyota Bilia:
Servicemarkedssjef, Toyota Seljord
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Pizza på SEMA
De dagene SEMA har vært åpen i år har Toyota servert pizza. Fra en hydrogendrevet pizzaovn på hjul.

Sammen med Pizza Hut og et par andre gode hjelpere har Toyota klart å samle litt oppmerksomhet på SEMA.
Og det er godt gjort, den utstillingen mangler nemlig ikke objekter med enorm oppmerksomhetsfaktor.
Men her snakker vi om mer enn bare en rullende pizza-sjappe. Det som imidlertid er åpenbart for publikum er akkurat det, men også her med en spesiell twist. For selve produksjonen skjer ved hjelp av roboter.
Her har Toyotas Motorsport Senter kastet seg ut i noe de ikke kunne tidligere, men som de åpenbart har løst bra. De har bygget om planet på en Tundra til et skreddersydd pizza-kjøkken.
Kjøleskap for pizzaene og en conveyor-ovn er hovedingrediensene. Pluss to computerstyrte robot-armer. En arm åpner kjøleskapet og velger den halvfabrikata-pizzaen som er bestilt, legger den på beltet og lukker skapet. Så går kakestykket gjennom ovnen og i den andre enden kommer den andre armen og henter produktet, plasserer det på benken, kutter det opp i seks stykker som den så legger i esker og leverer.
Seks – syv minutter tar det før pizzaen blir ferdig.
Men det pazzaspiseren ikke ser er at dette er en Tundra bygget opp fra bunnen.
Den har fått Mirais drivlinje, brenselceller, hydrogentanker – hele pakka. I tillegg leverer drivanlegget strøm både til kjøleskap, ovn og roboter.
Det er Nachi Robotic, en av Toyotas naboer i Texas, som har ordnet robotene.
Og, interessant nok, er det Toyotas lastebil-teknikere som har hjulpet til med brenselcelle-bilen.
De jobber jo med et større brenselcelle-lastebil-prosjekt selv.