-
Daglig leder
Bilia Insignia
-
Salgssjef Bruktbil
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Servicetekniker
Preqas AS
-
Kvalitetssjef
Viking Kontroll AS
-
Tekniker
Bertel O. Steen Lørenskog
-
Daglig leder
Tellus Vestfold AS
-
Tekniker coach
Bilia Norge AS
-
CFO
Bilia Norge AS
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Kundefrontmedarbeider
Møller Bil Ensjø
-
PKK-kontrollør
Møller Bil Ensjø
-
Daglig leder
Nardo Bil Ålesund AS:
-
Prosjektselger
Bolest AS
-
Bilteknisk konsulent
NAF Senter Kristiansand
-
Selger, Volvo
Bilia Follo
-
Diagnosetekniker KIA
Bertel O. Steen Lørenskog
-
Mekaniker
Møller Bil Hvam
-
Fagtekniker
Møller Bil Hvam
-
Bilmekaniker
Porsche Center Son AS
-
Daglig leder
Egil Verne AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Mekaniker
RøhneSelmer AS
-
Teknisk Kontrollør
Viking Kontroll AS
-
Servicemarkedssjef Skoda og Volkswagen personbil
Autoria Ski AS:
-
Servicemekaniker
Palfinger Norge
-
Fagsjef analyse
Bilimportørenes Landsforening
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Scania-kunder platooner
Sammen med to store transportører skal Scania nå prøve ut platooning i praksis.

Ikke lenge etter at MAN har fortalt om sine platooning-forsøk – vogntog, sammenkoblet ved hjelp av elektronikk – som gjennomføres med en stor kunde, før Scania forteller om det samme. Bare dobbelt så mye.
De skal nemlig ut på landeveien med disse elektroniske togene sammen med to kunder. En i Spania og en i Finland.
Acotral heter den spanske stor-transportøren. I disse dager setter de i gang to lastebilkonvoier, hver med tre biler.
Det er Scania R450 semier som skal benyttes. Den ene ruten vil bli 350 km. mellom Ribarroja og Getafe, den andre blir kortere, 200 km: Valladolid-Getafe.
Sjåførene som skal være med er spesialutdannet for disse jobbene og skal bidra til den etterfølgende evalueringen. Acotral, som har vært en pådriver for mange små revolusjoner i spansk landeveistransport, har planer om mange flere konvoi-ruter.
I Finland er det Ahola som skal jobbe sammen med Scania om denne nye teknologien. Der planlegger transportøren tog med «tre eller flere» biler.
«For oss er det viktig å kunne gjøre arbeidssituasjonen for sjåførene bedre, ved hjelp av ny teknologi», sier Hans Ahola – sjefen for Ahola Transport.
Sammen med Scania vil han innføre semi-autonome biler for utvikle nye transport-teknolgier.
Men ikke mer revolusjonerende enn at i første omgang skal det også her være med en sjåfør i hver eneste bil i konvoien.