-
Salgssjef
Svalbard Auto AS:
-
Kunderådgiver logistikk
Svalbard Auto AS:
-
Mekaniker
Svalbard Auto AS:
-
Daglig leder
Mobile Asker AS
-
Operativ salgsansvarlig
Rental Group Mobility AS
-
Bilglassmontør Lørenskog og Ensjø
Cary Norway AS
-
Avdelingsleder Lørenskog
Cary Norway AS
-
Bilpleier- og Teknisk Klargjører
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilskadereparatør
Toyota Hønefoss AS
-
Marketing Communications Specialist
Mazda Motor Norge
-
Produktsjef
Rodin & Co AS
-
Leder forhandlersalg & Salgssjef
Sparebank 1 Finans Østlandet AS
-
Leder skadesenter
Albjerk Bil Drammen AS
-
Avdelingsleder Tromsø
NDI Norge
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Servicemarkedssjef
Bilia Norge AS
-
Avdelingsmedarbeider
NDS Group AS
-
MG-Salgssjef
Norwegian Mobility Group AS
-
Dele og tilbehørs konsulent
Norwegian Mobility Group AS
-
MG Serviceinspektør / Garantibehandler
Norwegian Mobility Group AS
-
Leder - marked
Bilforlaget AS:
-
Nyhetsredaktør/frontsjef
Bilforlaget AS
-
Serviceleder Bilskade
Gromstad Auto AS:
-
Regionleder
Norges Automobil Forbund
-
Bilkontrollør
NAF Senter Flesland
-
Selger
Egil Verne AS
-
Daglig leder
Bilbransjens Opplæringskontor AS, Bergen
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Røyken
-
Bilteknisk konsulent
NAF Senter Oslo
-
Servicemarkedssjef
Bertel O. Steen Ullevål AS
-
Tekniker
NDS Group AS
-
Teamleder Service
NDS Group AS
-
Servicetekniker
NDS Group AS
-
Salgskonsulent næring
Toyota Buskerud AS
-
Salgssjef
Toyota Buskerud AS
-
Lastebilmekaniker
Bertel O. Steen Lastebil og Buss AS
-
Teamleder
Toyota Romerike AS
-
Bilskadereparatør
Toyota Asker og Bærum AS
-
Kunderådgiver Logistikk
Toyota Asker og Bærum AS
-
Delelageransvarlig
AutoIn bilskadesenter AS
Scania-kunder platooner
Sammen med to store transportører skal Scania nå prøve ut platooning i praksis.

Ikke lenge etter at MAN har fortalt om sine platooning-forsøk – vogntog, sammenkoblet ved hjelp av elektronikk – som gjennomføres med en stor kunde, før Scania forteller om det samme. Bare dobbelt så mye.
De skal nemlig ut på landeveien med disse elektroniske togene sammen med to kunder. En i Spania og en i Finland.
Acotral heter den spanske stor-transportøren. I disse dager setter de i gang to lastebilkonvoier, hver med tre biler.
Det er Scania R450 semier som skal benyttes. Den ene ruten vil bli 350 km. mellom Ribarroja og Getafe, den andre blir kortere, 200 km: Valladolid-Getafe.
Sjåførene som skal være med er spesialutdannet for disse jobbene og skal bidra til den etterfølgende evalueringen. Acotral, som har vært en pådriver for mange små revolusjoner i spansk landeveistransport, har planer om mange flere konvoi-ruter.
I Finland er det Ahola som skal jobbe sammen med Scania om denne nye teknologien. Der planlegger transportøren tog med «tre eller flere» biler.
«For oss er det viktig å kunne gjøre arbeidssituasjonen for sjåførene bedre, ved hjelp av ny teknologi», sier Hans Ahola – sjefen for Ahola Transport.
Sammen med Scania vil han innføre semi-autonome biler for utvikle nye transport-teknolgier.
Men ikke mer revolusjonerende enn at i første omgang skal det også her være med en sjåfør i hver eneste bil i konvoien.