-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Ganddal:
Nybilselger
-
Bavaria Norge:
Salgsleder
-
Møller Bil Lillehammer:
Kundemottak/takserer
-
Møller Bil Oslo Vest:
Servicemarkedssjef
-
Toyota Bilia:
Servicemarkedssjef, Toyota Seljord
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Scanias nye gassmotor
Södertälje kaster seg på gass-trenden og introduserer 13-liters sekssylindret gassmotor med 410 hestekrefter.

Det er ikke lenge siden «erkefienden» Volvo fortalte at de skulle komme med ny, stor gassmotor for langtransport. Bilen har også vært innom Norge allerede.
Italienske Iveco har i lengre tid satset stort på gass – også for langtransport.
Nå er det Scania som forteller at også de ønsker å satse på gass som alternativ i flere segmenter.
– Det er betydelig interesse for gassdrevne transportløsninger for lange distanser i Europa, sier Henrik Eng, Product Director Urban i Scania Trucks, i en pressemelding.
Produsenten lover «karakteristikk tilsvarende dieselmotorer av samme størrelse» i sin nyutviklede OC13 gassmotor med seks sylindre og 410 hestekrefter. 2.000 Newtonmeter loves fra 1.100 til 1.400 omdreininger, og det antydes CO2-reduksjoner på 15 til 90 prosent.
Med flytende gass (LNG/LBG) kan en 40-tonns semitrailer kjøre inntil 1.100 kilometer uten å re-fylle tanken, ifølge Scania.
– Inntil nå har de fleste gassmotorer enten vært for svake eller hatt for kort rekkevidde til å være brukbare i tungtransport over lange distanser. Nå har vi løst denne utfordringem uttaler Johan Mühlbach, Product Manager Gas i Scania Trucks.