-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Scanias nye gassmotor
Södertälje kaster seg på gass-trenden og introduserer 13-liters sekssylindret gassmotor med 410 hestekrefter.

Det er ikke lenge siden «erkefienden» Volvo fortalte at de skulle komme med ny, stor gassmotor for langtransport. Bilen har også vært innom Norge allerede.
Italienske Iveco har i lengre tid satset stort på gass – også for langtransport.
Nå er det Scania som forteller at også de ønsker å satse på gass som alternativ i flere segmenter.
– Det er betydelig interesse for gassdrevne transportløsninger for lange distanser i Europa, sier Henrik Eng, Product Director Urban i Scania Trucks, i en pressemelding.
Produsenten lover «karakteristikk tilsvarende dieselmotorer av samme størrelse» i sin nyutviklede OC13 gassmotor med seks sylindre og 410 hestekrefter. 2.000 Newtonmeter loves fra 1.100 til 1.400 omdreininger, og det antydes CO2-reduksjoner på 15 til 90 prosent.
Med flytende gass (LNG/LBG) kan en 40-tonns semitrailer kjøre inntil 1.100 kilometer uten å re-fylle tanken, ifølge Scania.
– Inntil nå har de fleste gassmotorer enten vært for svake eller hatt for kort rekkevidde til å være brukbare i tungtransport over lange distanser. Nå har vi løst denne utfordringem uttaler Johan Mühlbach, Product Manager Gas i Scania Trucks.