-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Volvo-kontrakt for 1,3 milliarder
Ein større stad har bestilt seg 328 leddbusser i en fei.

Gjettet du New York? Det er riktig, og kontrakten går til Volvos datterselskap Nova Bus, etter et års utprøving med 90 leddbusser på linje M15 på Manhattan.
Kjøperen er helt presist MTA New York City Transit. De har fra før en flåte på intet mindre enn 6000 busser, en av de største på verdensbasis.
Bussene har tre dører og lavt gulv i hele lengden, og blir de første bussene i New York med slik passasjervennlig på- og avstigning.
Det stilles krav til utstrakt innenlands produksjon for å få anledning til å selge bybusser i USA. Bussene produseres derfor ved Novas fabrikk i Plattsburgh nord i staten New York.
De 328 bussene leveres fra august i år og fram til 2013. Verdien er 231 millioner dollar, ca 1,3 milliarder norske kroner.
Les også: