-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Autoco Bærum AS:
Tekniker / Bilmekaniker
-
Karosseriforum AS:
Daglig leder
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Møller Bil Drotningsvik:
Bilmekaniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Nissans el-offensiv
Nissan brukte IAA i Hannover til å slå fast at det er ingen som banker dem når det gjelder strøm.

Riktignok var både Peugeot og Citroën på plass med sine egne elektriske varebiler, Renault også. Iveco har en stor, og VW kunne ikke riktig si når el-versjonen av Caddy ville komme.
Men hos Nissan fant vi både en nesten helt klar e-NV200, klare planer om en e-NT400 Cabstar og en installasjon som viste hvordan moderne batteriteknologi kunne brukes på en helt ny måte.
Den elektriske NV200 skal bygges i Barcelona, derfra skal den faktisk distribueres globalt. Produksjonen skal starte i løpet av 2013, og den bruker selvfølgelig i stor grad Leaf-teknologi.
Hideto Murakami, Nissans sjef for Lette kommersielle kjørtøy, var meget optimistisk med hensyn til den nye modellens muligheter:
«Den vil åpne helt nye forretningsmuligheter, både for oss og våre kunder» sa han, og pekte spesielt på muligheten til å hurtiglade bilen til 80 prosent kapasitet på bare 30 minutter.
En Leaf-utstyrt e-NT400 Cabstar ligger nok litt lenger frem i tid, men den tredje konseptbilen på standen vakte stor oppmerksomhet. Det var også en elektrisk Cabstar, men her ble ikke elmotoren, matet av avanserte Li-ion batterier brukt til drift, men til å drive bilens fryseanlegg.
Spesialbygget for transport av kjølevarer, men med et fullstendig lydløst aggregat, i motsetning til et som drives av en dieselmotor som derfor går kontinuerlig – det må da kunne kalles et VIRKELIG fremskritt.
Vi ble jo selvfølgelig også minnet på at NV200 taxi snart skal i tjeneste i New York, og også at den er aktuell for London.
Hadde jeg vært Nissan hadde jeg ligget lavt med akkurat det siste – jeg er ikke sikker på at alle vil syns dette blir en glitrende erstatning for Londons forholdsvis klassiske drosjer.