-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Autoco Bærum AS:
Tekniker / Bilmekaniker
-
Karosseriforum AS:
Daglig leder
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Møller Bil Drotningsvik:
Bilmekaniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Over 400 prosent økning i hjemleveringer
Konsekvensene av koronaviruset er for det meste kritiske, men noen lyspunkter finnes også. Posten, for eksempel, har aldri opplevd maken til vekst.


ENORM ØKNING: Det som bestilles er typiske varer som er nødvendig i det daglige, som mat, medisiner, leker til hjemmeværende barn, for til katter og hunder, og datarekvisita for å kunne ha hjemmekontor. I tillegg har det også vært en god del varer fra Vinmonopolet. Foto: Posten
– Vi har aldri kjørt flere varer hjem på døren til folk enn hva vi gjorde i forrige uke og i går satte vi nok en ny rekord i vårt område. Folk ønsker ikke å oppsøke store folkemengder i disse tider, og vil derfor ha varene levert på døren, sier regiondirektør Hans-Øyvind Ryen i Posten i en pressemelding.
Størst er økningen i Oslo og Akershus hvor det har vært en økning i hjemlevering på nesten 450 prosent, sammenlignet med samme uke i fjor.
For å håndtere den voldsomme økningen i hjemlevering har Posten lagt om mange av sine rutiner og samarbeider på nye måter på tvers av avdelinger i konsernet.
– I disse dager trenger vi mange flere medarbeidere til hjemlevering. Det gjør at vi kan utnytte kapasiteten der koronakrisen har gjort at det er blitt mindre å gjøre. Jeg vil rose medarbeiderne som er fleksible og tar utfordringene på strak arm. De står på i en krevende tid, og er stolte over å bidra til at samfunnet går rundt, sier Hans-Øyvind Ryen.
Han tror at situasjonen landet er i nå kan skape en ny standard for levering av pakker som vil fortsette også når situasjonen har normalisert seg.
I Norge har kundene vært vant til at pakker det ikke er plass til i postkassen hentes på postkontor eller i Post i Butikk. Dette kan endre seg nå.
– Posten har utviklet mange forskjellige måter å levere pakker hjem til mottakerne på. Nå får de også øynene opp for hvor enkelt og praktisk dette er, sier Ryen.