-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Seks elbusser fra Volvo til Drammen
Volvo Buss har fått en bestilling på seks elbusser av modellen Volvo 7900 Electric fra Brakar i Drammen.

Det skjer etter at kollektivtrafikkselskapet Brakar i Drammen valgte å kansellere sin avtale med den nederlandske elbusprodusenten Ebusco.
Ifølge Bussmagasinet er bakgrunnen at det oppsto tekniske komplikasjoner rundt samspill mellom buss og ladeinfrastruktur.
Nå har Brakar altså bestilt 6 elbusser fra Volvo Buss, og bussjef Svenn-Åge Løkken (bildet). Bussene skal leveres i januar 2019 og brukes på linje 51 mellom Drammen og Mjøndalen, opplyser Volvo i en pressemelding.
Elbussene selges som en komplett, nøkkelferdig løsning, hvor Volvo tar hånd om alt vedlikehold av både kjøretøy og batterier til en fast månedspris.
Bussene kan hurtiglades med såkalt «opportunity charging», via ladestolper ved busstoppene. Ladestasjonene, som leveres av Siemens, er allerede på plass. De er basert på det åpne grensesnittet «OppCharge», noe som innebærer at de også kan brukes av elektriske busser fra andre produsenter.
Bussene kommer til å gå på fornybar energi. Energiforbruket for Volvos elbusser er cirka 80 prosent lavere enn for tilsvarende dieselbusser.
Volvos elektriske busser er tidligere solgt til blant annet Trondheim, Malmö, Luxemburg, Harrogate i England og InoWroclaw i Polen.