Atle Mørk (innfelt), produktsjef for eMobility i Bertel O. Steen Lastebil og Buss, tar oss med under skallet på Mercedes-Benz eActros 600.

Under skallet på eActros 600: Slik skiller den seg fra konkurrentene 

E-aksel og LFP-batterier er blant løsningene som skiller eActros 600 fra flere av konkurrentene. Her ser vi nærmere på hva dette innebærer, både fordeler og noen begrensninger.

Publisert

Atle Mørk, produktsjef for eMobility i Bertel O. Steen Lastebil og Buss, har satt seg grundig inn i teknikken som ligger til grunn for det nye elektriske flaggskipet fra Mercedes-Benz Trucks. 

De første kundeeksemplarene av eActros 600 entrer norske veier i disse dager.

Frem til nå har Mercedes-Benz tilbudt eActros 300/400. 

For å lese +saker på Yrkesbil.no må du være registrert bruker.

Er du registrert bruker, men får ikke tilgang? Kontakt kundeservice på e-post: abo@bilforlaget.no

Allerede betalende abonnent på papirutgaven?

Få digital tilgang uten ekstra kostnad

Registrer deg her

Gratis prøveperiode!

Få digital tilgang i 2 måneder
- helt uforpliktende

Registrer deg her

Har din prøveperiode gått ut?

Se våre alternativer for abonnement

Klikk her

Ønsker du abonnement for flere brukere kan du kontakte oss på e-post: abo@bilforlaget.no eller tlf: 23 03 66 00
Powered by Labrador CMS