Atle Mørk (innfelt), produktsjef for eMobility i Bertel O. Steen Lastebil og Buss, tar oss med under skallet på Mercedes-Benz eActros 600.
        Foto: Daimler Truck og Brede Høgseth Wardrum (YrkesBil)
    
    Under skallet på eActros 600: Slik skiller den seg fra konkurrentene 
    E-aksel og LFP-batterier er blant løsningene som skiller eActros 600 fra flere av konkurrentene. Her ser vi nærmere på hva dette innebærer, både fordeler og noen begrensninger.
        
 
                        
                        
                        
                        
                        
    
    
     Atle Mørk, produktsjef for eMobility i Bertel O. Steen Lastebil og Buss, har satt seg grundig inn i teknikken som ligger til grunn for det nye elektriske flaggskipet fra Mercedes-Benz Trucks. 
De første kundeeksemplarene av eActros 600 entrer norske veier i disse dager.
Frem til nå har Mercedes-Benz tilbudt eActros 300/400. 
    
                        
    
        
                    
            
                Allerede betalende abonnent på papirutgaven?
                Få digital tilgang uten ekstra kostnad
                
                
                    Registrer deg her
                
                
             
            
                Gratis prøveperiode!
                Få digital tilgang i 2 måneder 
 - helt uforpliktende
                
                
                    Registrer deg her
                
                
             
            
                Har din prøveperiode gått ut?
                Se våre alternativer for abonnement
                
                
                    Klikk her
                
                
             
         
        
             Ønsker du abonnement for flere brukere kan du kontakte oss på e-post: abo@bilforlaget.no eller tlf: 23 03 66 00