-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Autoco Bærum AS:
Tekniker / Bilmekaniker
-
Karosseriforum AS:
Daglig leder
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Møller Bil Drotningsvik:
Bilmekaniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer

VW selger seg ned i Traton
Volkswagen ønsker mer aktivitet i Traton-aksjen og gjør et nedsalg på 2,2 % av aksjene. Børsnoteringen i 2019 har foreløpig ikke gitt noen fet premie til bilkonsernet.
I juni 2019 la Volkswagen-Gruppen Traton på Børs.
Da var MAN, Scania og VW nyttekjøretøy i Brasil samlet i et selskap, med amerikanske Navistar som et etter hvert interessant tillegg.
Aksjene gikk for 27 Euro ved åpningen og det viste seg etter hvert at bare snaue 11 % var fritt omsettelige. Resten satt VW på.
Etter hvert har det vist seg at mangelen på normal handel skadet aksjeverdien og gjorde vel sitt til at VW ga slipp på 11 millioner aksjer. Det var ikke akkurat nok til at aksjemarkedet tok bølgen i begeistring, VW-andelen sank derved fra 89,7 til 87,5 % samtidig som de har forpliktet seg til ikke å selge flere uten godkjennelse av bankene i løpet av de neste tre måneder.
Prisen institusjonelle investorer betalte for denne pakken var ca. 360 millioner Euro, tilsvarer 32,75 Euro per aksje. Da var det bygget inn en rabatt på 8 prosent, og ikke akkurat noe kupp for Volkswagen.
VW-sjefen Oliver Blume har tidligere sagt at konsernet på sikt skal ned på 75 % eierandel.