-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist

VW selger seg ned i Traton
Volkswagen ønsker mer aktivitet i Traton-aksjen og gjør et nedsalg på 2,2 % av aksjene. Børsnoteringen i 2019 har foreløpig ikke gitt noen fet premie til bilkonsernet.
I juni 2019 la Volkswagen-Gruppen Traton på Børs.
Da var MAN, Scania og VW nyttekjøretøy i Brasil samlet i et selskap, med amerikanske Navistar som et etter hvert interessant tillegg.
Aksjene gikk for 27 Euro ved åpningen og det viste seg etter hvert at bare snaue 11 % var fritt omsettelige. Resten satt VW på.
Etter hvert har det vist seg at mangelen på normal handel skadet aksjeverdien og gjorde vel sitt til at VW ga slipp på 11 millioner aksjer. Det var ikke akkurat nok til at aksjemarkedet tok bølgen i begeistring, VW-andelen sank derved fra 89,7 til 87,5 % samtidig som de har forpliktet seg til ikke å selge flere uten godkjennelse av bankene i løpet av de neste tre måneder.
Prisen institusjonelle investorer betalte for denne pakken var ca. 360 millioner Euro, tilsvarer 32,75 Euro per aksje. Da var det bygget inn en rabatt på 8 prosent, og ikke akkurat noe kupp for Volkswagen.
VW-sjefen Oliver Blume har tidligere sagt at konsernet på sikt skal ned på 75 % eierandel.