-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Autoco Bærum AS:
Tekniker / Bilmekaniker
-
Karosseriforum AS:
Daglig leder
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Møller Bil Drotningsvik:
Bilmekaniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer

Elektrisk Arocs – og Arocs i jåleversjon
Bauma er på mange måter blitt den andre lastebilutstillingen i Europa. Bare synd den opptrer med tre års mellomrom – da er den ofte ute av synk med Hannover.
Men selv om det bare er et halvt år siden Hannover detter det inn meldinger om nye biler som skal opptre på den store anleggsmessen i München som åpner i dag.
Mercedes dukker for eksempel opp med to, der den første kanskje er mer en utstyrs-spesial enn en ny modell.
Tøff bil
Arocs Extent beskrives først og fremst som et overflødighetshorn av ny dekor, med for eksempel Arocs-navnet i mørk krom og ekstralykter i solskjermen og skinnratt og dekorelementer i karbon og liknende betydelige forbedringer av ekstrem interesse for alle som skal bruke en tøff bil på et anleggsområde.

Nå blir det ikke mange som får anledning til å forelske seg i denne oppgraderte tøffingen – den skal bare bygges i 100 eksemplarer.
Kanskje like greit.
Men den andre – virkelige – nyheten høres litt mer konkret ut.
eArocs 400
Ikke veldig uventet at også Arocs elektrifiseres. Om bord vil man finne mange av nøkkelkomponentene fra eActros 600.
Kanskje ikke rett rundt hjørnet akkurat – salgsstart om et år, men spesifikasjonene er på plass slik at kommende kunder kan skape seg et bilde av hva det er de skal vente på.
380 kW kontinuerlig effekt og 450 kW topp effekt. Batteripakker på 414 kWt og det Mercedes kaller lang levetid på batteriene. De sier at bilen er minst 50 % mer energieffektiv enn en sammenliknbar dieselbil.
Den vil bli tilgjengelig som 32 eller 41 tonns 8x4 bil med påbygg som betongblander eller tipp. Det blir flere eksempler på biler med tromler på Bauma, og Mercedes viser også en bil med Meiller-tipp.
Modellen har en rekke av de nyeste sjåførstøttesystemene, og utstyres med den siste Multimedia Cockpit, den de kaller Interactive 2 med stemmestyring.
Det er sikkert en lettelse å kunne be om tjenester ved å snakke til bilen, i stedet for å prøve å treffe en skjerm når man sitter og kjører i ganske ujevnt terreng.
