-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist

Derfor må du registrere deg:
Et enda bedre totaltilbud for YrkesBils lesere
YrkesBil.no tilbyr nå utvalgte +artikler som kun kan leses av registrerte brukere. Det er for å gi trofaste lesere tilgang til alt vårt kvalitetsinnhold – i alle kanaler.
Ved å registrere deg med en personlig brukerkonto på
YrkesBil.no får du nå full tilgang til alt innhold vi publiserer på nett.
Er du allerede abonnent på papirutgaven av YrkesBil, eller velger å tegne et nytt abonnement, har du tilgang til alle +artikler på YrkesBil.no inkludert. Det eneste du må gjøre er å registrere en personlig brukerkonto - trykk her
Er du ikke abonnent fra før kan du teste +artikler gratis i to måneder, helt uforpliktende. Det eneste du må gjøre er å registrere en personlig brukerkonto - trykk her
Eksklusivt kvalitetsinnhold
Bakgrunnen for at vi fra 2024 har innført brukerregistrering, er at vi vil sikre at du som leser får tilgang til alt kvalitetsinnholdet vi produserer – enten du foretrekker å lese YrkesBil på papir, digitalt eller begge deler.
Frem til nå har YrkesBil.no hatt kun åpne artikler. Dette har i hovedsak vært løpende nyhetsdekning.
Eksklusive reportasjer, intervjuer og kommentarstoff fra og om yrkesbilnæringen har hele tiden vært forbeholdt våre abonnenter av bladet YrkesBil, som kommer ut 9 ganger i året.
Kun et mindre utvalg artikler fra bladet har unntaksvis blitt publisert på YrkesBil.no.
Fra nå vil alt innhold vi produserer publiseres fortløpende digitalt, samtidig som de beste sakene som alltid også blir å finne i YrkesBil på papir fremover.
Forskjellen fra tidligere er altså at en betydelig - og økende - andel av stoffet på YrkesBil.no heretter vil være såkalte +artikler, som er forbeholdt registrerte brukere.


Genuin interesse for yrkesbilnæringen
YrkesBils ambisjon er, som den alltid har vært, å være den mest seriøse publikasjonen rettet mot lastebil-, varebil- og bussmarkedet.
Redaksjonen formidler uavhengig informasjon, i form av dybdereportasjer, analyser og kommentarer om yrkesbilnæringen og dens aktører. Vi utfører også egne prøvekjøringer av yrkesbiler.
I tillegg tar vi for oss temaer som biladministrasjon, forsikring, distribusjon, regelverk og økonomi, samt nyheter innen påbygg, dekk, verkstedsutstyr, hengere og alt som hører til under transportnæringen.
Våre lesere er flåte- og bileiere, yrkessjåfører, håndverkere, kjøretøyleverandører og påbyggere, hvor mange har ansvaret for innkjøp, drift og vedlikehold både i privat og offentlig sektor. Leserne kommer fra store bedrifter så vel som enkeltmannsforetak.
Felles for dem alle er en genuin interesse for næringen, som vi deler til det fulle.
Den interessen skal vi fortsette å tilfredsstille. Nå med et enda bedre totalopplevelse for deg som leser, ikke minst digitalt.
Mer informasjon finner du på Bilforlaget.no
Her er noen av våre +artikler:
-
Får etterlengtede biogass- og elbusser
-
– Leddbusser med drift på en aksel er ikke noe nytt i landet her
-
Store endringer – og nyheter – hos Volvo
-
Skal ta igjen med ny Master
-
Nytt merke og ny «transporter»
-
Kia-importøren: – Vi ble tatt litt på senga
-
Venteår for SISU
-
Mercedes-sjefen om varebiler: – Mer leveringsdyktige enn våre konkurrenter
-
– Kundene må lære seg å tenke Megawattimer
-
Nytt kapittel for Iveco i Norge