-
Bilskadereparatør
Bertel O. Steen Asker og Bærum AS
-
Mekaniker
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilkontrollør
NAF senter Dal
-
Bilberger
REDGO Norway AS avd Oslo
-
Bilansvarlig
Bertel O. Steen Lørenskog
-
Kunderådgiver
Toyota Østfold AS
-
Salgskonsulent Næring
Toyota Romerike AS
-
Salgskonsulent
Porsche Center Son AS
-
Bilkontrollør
NAF senter Mastemyr
-
Innkjøpsansvarlig
Motor Part AS
-
Bilmekaniker
Sør Caravan AS
-
Mekaniker/tekniker
Birger N. Haug AS avd Asker og Bærum
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Gardermoen
-
Oppretter
Volmax
-
Bruktbilselger
Bertel O. Steen Vestfold AS
-
Næringsselger
RøhneSelmer AS
-
Digital innkjøper
Autoproff Norge AS
-
Digital selger
Autoproff Norge AS
-
Senterleder
NAF senter Stavanger
-
Mekaniker
Birger N. Haug Oslo
-
Teamleder
Birger N. Haug Oslo
-
Takstmann
AutoIn bilskadesenter AS
-
Administrerende direktør
Motor Forum AS, Bergen
-
Sales Specialist
Axalta Coating Systems Norway AS
Flere elektriske varebiler fra PSA
Nå er det de minste varebilene som står for tur: Peugeot e-Partner, Citroën ë-Berlingo og Opel Combo-e.

PSA har tidligere varslet at alle modeller fra konsernets merker skal være elektrifiserte innen 2025.
Varebilene er intet unntak. I disse dager er Peugeot e-Expert, Citroën ë-Jumpy og Opel Vivaro-e på vei ut i det norske markedet.
Importøren opplyser at over 1.200 kontrakter er signert, og det er før bilene lanseres for fullt i det norske markedet 18. januar. I desemberutgaven av bladet YrkesBil kan du lese første prøvekjøringsrapport.
Hakk i hæl følger nå de minste varebilene: Peugeot e-Partner, Citroën ë-Berlingo og Opel Combo-e, som alle også kan leveres i personbilutførelse.
Dette er samme bil som Toyota Proace City Electric, og denne gangen fikk Toyota lov til å røpe planene først – med en nyhetsmelding i går.
Dermed visste vi allerede at bilene kommer med en batteripakke på 50 kWt.
Skulle det oppstå behov for lading underveis, så støtter bilen 100 kw hurtiglading, samt at bilene kan leveres med enten 7,4 kw eller 11 kw ombordlader. Motoren yter 136 hestekrefter.
Varerom og nyttelast er tilsvarende som på modeller med forbrenningsmotor.
– Med tanke på hvor godt de større modellene har slått an, ser vi veldig frem til å tilby nok en elektrisk modellserie. Dette betyr at også det andre viktige varebilsegmentet i Norge skal bli helelektrisk, sier Roy Erik Johnsen, merkesjef for varebil i PSA Norge hos Bertel O. Steen.
Bilene skal vises i sin helhet i begynnelsen av 2021.